|
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| J00F är ju grymt bra men jag tycker han urartar lite när han går över för mycket på full-on och psy... men de e ju hans stil |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
J00F är ju grymt bra men jag tycker han urartar lite när han går över för mycket på full-on och psy... men de e ju hans stil |
urartar? Det är ju då det är som mest ös. När han drar igång en tung Wizzy Noiselåt tex 8)
Men jag antar att det blir kanske i tungaste laget för folk som föredrar den sortens trance som Gielen spelar. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
urartar? Det är ju då det är som mest ös. När han drar igång en tung Wizzy Noiselåt tex 8)
Men jag antar att det blir kanske i tungaste laget för folk som föredrar den sortens trance som Gielen spelar. |
Psy har ju aldrig vart riktigt min grej... så enkelt är det. Hårdheten är väl i sånt fall till det bättre men ok...
J00F har en förmåga att få bra drag på golvet, iaf de gånger jag sett honom...
Tycker det är otroligt att han kommit igen efter sin allvarliga skada... |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by RebeL9
oj J00F istället för Gielen. Ett bättre val kunde de inte ha gjort.
Joof spelar ju i en helt annan klass än Gielen. |
True x) |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Men jag antar att det blir kanske i tungaste laget för folk som föredrar den sortens trance som Gielen spelar. |
... tyngsta menar du? ;)
Och om J00F lirar full on eller inte spelar mig ingen roll. Blir kul i så fall. Bara han inte kör den hemska knorr-blipp-blopp-jag-bor-i-skogen-och-äter-svamp-med-glowsticks-psy'n, för då kräks jag :nervous: :tongue2 |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Gate 42
... tyngsta menar du? ;)
Och om J00F lirar full on eller inte spelar mig ingen roll. Blir kul i så fall. Bara han inte kör den hemska knorr-blipp-blopp-jag-bor-i-skogen-och-äter-svamp-med-glowsticks-psy'n, för då kräks jag :nervous: :tongue2 |
nej han brukar köra ganska lättsmällt fullon från Israel. I stil med Astrix, Space Monkey, Astral Projection och liknande. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by RebeL9
nej han brukar köra ganska lättsmällt fullon från Israel. I stil med Astrix, Space Monkey, Astral Projection och liknande. |
That's my style of psy! BRING IT OOOOON! :D |
|
|
| FredAcler |
| Om han spelar som han gjorde på TE i år, så kommer det bli finfint. Fast iof sig så blir det ju bra hur som helst, det är ju KRYSSNING!! :D:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Rebel9... när ser vi dig på en kryssning.... det går att hitta enstaka platser än ;)
Kom igen nu.... du diggar ju J00F ! :D |
|
|
| RebeL9 |
mm jag vill åka som fan. inte bara för J00F utan även för Eddie Halliwell. Har fortfarande sköna minnen från när jag såg honom i våras.
Jag vill dock inte åka ensam och ingen av mina polare kan åka då. En som jag skulle kunna åka med flyttar till Luleå imorgon för att plugga där. :( |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Monday Bar's nyhetsbrev
Vi skulle vilja tipsa de som eventuellt tänkt vänta till nästa kryssning i stället för denna att Monday Bar Summer Cruise 2005 med största sannolikhet blir den sista vi arrangerar. I alla fall på mycket länge. Det har helt enkelt blivit för tungt för oss med alla skriverier och medföljande strul med myndigheter osv. |
^ Tråkigt att höra, men jag förstår dem. Nu är man i alla fall jävligt glad att man har en hytt :D |
|
|
| jofawe |
| nån som kan ta kort på dagens DN ?? |
|
|
|
|