return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
staz
jadå du e ju guZz ;)
Hauken
Att vara tjej är ju klart en fördel. Då kommer du ju in överallt! ;)

Du måste ha någon 20 årings identitet för att kunna boka och få ut biljett bara. legg kollar dom på de flesta.

Jag klarade mig bra sist men det är helt klart en chansning. Var beredd på att inte komma med. Att använda någon annans legg är urkundsförfalskning och med alla poliser som kommer cirkulera terminalen kommer du säkerligen också torska på det iaf vakterna inte godkänner ditt legg. (Förfalska eller var snuskigt lik på bilden mao!).
Aendy
Betalt och klart, ska man bara övertyga chefen att man bara MÅSTE ta ledigt fredagen andra veckan efter det att man börjat jobba igen...
SteveTranz4ever
Saxat ur senaste nyhetsmailet från MB
_____________________________________________________________________
Ytterligare djs har tillkommit till kryssningen. Nihad Tule som också
körde i Future Lounge på senaste luciakryssningen kommer att värma för
våra utländska gäster på Tech Floor dag 1. Vi vill också korrigera ett
dj-namn på det golvet. Alex Hübinette som vi skrev om i förra
nyhetsbrevet går under namnet Axel Sharper som dj. Dessutom kommer
gamla kryssningsveteranen JACE att värma Johan Gielen dag 2.
_____________________________________________________________________

Grattis mannen ! Du är verkligen en veteran i samanhanget.


Imorse gjorde jag en ny bokning, förlorade ju förra eftersom jag inte kunde
betala i tid, hoppas på att jag klarar av mitt nya inbetalningsdatum 14 juni



Har uppdaterat första posten med lite justeringar i linan.
Aendy
quote:
Originally posted in Mondaybar newsletterÄNDRING I LINEUPEN Johan Gielen skulle spelat avslutningssetet på hemresan. Tyvärr gick det inte att hitta flyg så att han skulle kunna komma i tid till nästa spelning efteråt, därför har vi varit tvungna att leta efter en annan dj i samma kaliber som kan ta hans plats. Det har inte varit så lätt precis, men till slut kom vi på att fråga en gammal Monday Bar-favorit, John "OO" Fleming. John var tidigare i år med om en otäck båtolycka där en propeller slog upp hans ena lunga. Han var därför tvungen att ställa in sommarens alla spelningar. Det visade sig dock att han kom att repa sig ovanligt fort och har nu börjat ta nya bokningar. När vi frågade honom om han vill komma och spela på kryssningen jublade han och sms:ade tillbaka: "BRILLIANT!! THIS IS THE MEDICATION I NEED TO GET ON MY FEET!! :-)". John "OO" Fleming älskar den svenska klubbpubliken sedan sina tre klassiska spelningar, bl a på den stora valborgskryssningen för två år sedan (med Ferry Corsten).


Vad faen! Detta är inte sant! Min främsta anledning till att jag flyttat ett träningsläger och gjorde chefen besviken genom att ta ledigt två fredagar irad var Gielen och nu kommer han inte ens eller jag bara missuppfattar hela mailet?
FredAcler
Aendy: Du har inte missuppfattat mailet. Gielen kommer inte, J00F kommer istället.
Aendy
quote:
Originally posted by FredAcler
Aendy: Du har inte missuppfattat mailet. Gielen kommer inte, J00F kommer istället.


Vilket jäla knull, rent ut sagt! *besviken*
RebeL9
oj J00F istället för Gielen. Ett bättre val kunde de inte ha gjort.
Joof spelar ju i en helt annan klass än Gielen. Någon som har två biljetter till salu? :)
Gate 42
Härligt, har aldrig sett J00F live så det ska bli intressant.

Inte så värst långt kvar nu, börjar bli lite febrig :D
SteveTranz4ever
Fan läste nyhetsmailet om hans båtolycka.... lät jävligt hemskt !!!
Ska bli kul att se han för 3e gången i Sverige...

ice_key
J00F är gigantiskt bättre än fjanten Gielen :) bra val utav ersättare :D
keddo
hmm hade fan hellre sett gielen igen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement