|
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hauken |
Men fan
Hade båten gått typ 30 min senare eller så hade man kunnat ta kvällsflygt från ÖSD.
Men men, nu blir det äckel SJ. Vet ni hur hemskt det är att åka tåg i ca 7 timmar? |
|
|
| Scintilla |
I am SO there!!
Ar superlycklig over detta.. helt underbart!
Och vilken lina dessutom... jag hade akt vad det an var for dj's, att det ar bra sadana den har gangen kommer som ett gigantiskt plus i kanten :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Scintilla
I am SO there!!
Ar superlycklig over detta.. helt underbart!
Och vilken lina dessutom... jag hade akt vad det an var for dj's, att det ar bra sadana den har gangen kommer som ett gigantiskt plus i kanten :) |
Jag ska prata med Martin imorgon så du får några å dela hytt med :) |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmm...på vilket sätt gör den det? |
disko kulor e ju sånt man har på såna där rave fester där alla knarkar |
|
|
| SteveTranz4ever |
Då var man bokad & klar då :D
How about you ? ;) |
|
|
| mr_fisken |
| bosse på silja line ringde upp mig i vild panik kring 8.45 tiden och sa att det var för mycket att göra, han skulle höra av sig senare men jag fick ett bokningsnummer så jag bokningarna har väl gått igenom hoppas jag:nervous: |
|
|
| FredAcler |
| Japp, bokad o klar här med :D:D |
|
|
| Gate 42 |
| Har paxat en B-Hytt, nu ska man bara betala också :) |
|
|
| Hauken |
2 hytter bokade och klara :)
Tele kö i 17 min imorrse.... |
|
|
| Laszlo |
| Skippade att boka biljett igår...satsar nog på att klubba lite hemma i ungern i sommar istället. Surt att behöva missa denna kryssningen (den första sedan valborgskryssen för två år sedan dessutom) nu när de äntligen lyckats övertala polisen och silja till att göra ett försök till, men nu när föll så olyckligt igen att kryssningen även detta år är i samband med Budapest Parádé så väljer jag BP denna gång...hoppas på en luciakryssning istället |
|
|
| Amnezia |
| hm upptäckte nyss 3 missade samtal från Silja på mobben, så antar jag missade den förbokade hytten:wtf: bestämmer mig dock inte för än senare i sommar när man kollat ekonomin...men vore dumt å missa en kryss nu när dom 2 senaste försöken blivit inställda å allt :) |
|
|
| fe_maLe |
åh, vill också åka, trött på å va liten:( :p
vågar man fast man bara fyller 18 iår??:nervous: |
|
|
|
|