|
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hauken |
Så länge det är EDM och i Sverige ska man väl vara jävligt tacksam i regel.
Jag menar, inte varje dag sånt slinker förbi kulturpolisens långa arm. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Det var väl då ett jävla gnällande :whip: Gielen är inte min favorit heller, men var istället glada för att Monday Bar lyckats fixa en deal med SL och polisjävlarna så vi kan ha lite jävla roligt igen...skit samma om det spelas träääns, hauws eller benny benassitekkno...! (så länge de inte kör hardstyle är jag glad(I'm just being narrow minded)) Så upp med hakjävlarna och var glada för att det över huvudtaget finns sådana schyssta grabbar som Johnny & C;o på Monday Bar som lägger ner hjärta och själv för oss....(jaja, visst handlar det i grund och botten om pengar, men - vi vinner alla på det)
så LE lite för helvete och var inte så jävla griniga jämt
puss och kram på er |
hahah du är rolig
jag håller med dig... bara tuta o köra |
|
|
| RebeL9 |
sag Dave Clarke forra veckan. Han spelar ganska bra.
Fast den starkaste stjarnan i den lineupen ar helt klart Eddie Halliwell. Gielen och Jules bleknar i jamforelse. |
|
|
| Hauken |
Vad heter låten i videon från kryssningen?
Sen, 25-26 Aug, det är ju torsdag - fredag? Är det ngn form av helgdag där imellan eller? För enligt mbar ska man ju bara behöva en dags semester. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Hauken
Vad heter låten i videon från kryssningen?
Sen, 25-26 Aug, det är ju torsdag - fredag? Är det ngn form av helgdag där imellan eller? För enligt mbar ska man ju bara behöva en dags semester. |
Vilken av videorna? Man åker torsdag kväll och kommer hem fredag kväll. |
|
|
| Hauken |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vilken av videorna? Man åker torsdag kväll och kommer hem fredag kväll. |
Den som följde med nyhetsbrevet. Alltså den för springbreak cruise.
"- Det är alltid ledigt dagen efteråt. Bara en dags semester behövs" (Från mbar ur nyhetsbrevet). Bara en dags semester, ska man iväg torsdag - fredag behöver man ta ledigt dom dagarna. Alltså två dagar. Eller är det ngn helgdag eller ngt sånt? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Hauken
Vad heter låten i videon från kryssningen? |
Jag vet inte vad låten heter, men de har samplat från "Who da funk - Shiny disco balls"...kanske bara är någon remix av den...personligen tyckte jag den var ost .. :) de skulle tagit originalet istället... |
|
|
| Hauken |
| Näe jag gillade den :P Tycker det var bra drag i den! Men ska kolla in orginalet iaf. |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Hauken
Den som följde med nyhetsbrevet. Alltså den för springbreak cruise.
"- Det är alltid ledigt dagen efteråt. Bara en dags semester behövs" (Från mbar ur nyhetsbrevet). Bara en dags semester, ska man iväg torsdag - fredag behöver man ta ledigt dom dagarna. Alltså två dagar. Eller är det ngn helgdag eller ngt sånt? |
De syftar nog på dem som bor i Stockholm, de behöver ju knappast ta ledigt torsdagen om de inte jobbar kväll... men då slipper de nog ta ledigt fredagen... |
|
|
| jofawe |
personligen tycker jag det är lite dåligt å ha med en låt som syftar på droger i en situation som denna..
men men |
|
|
| mr_fisken |
Jag mailade måndagsbaren om det där att man bara skulle behöva ta en dags ledighet. Fick följande svar:
Hej Martin
Båten går ju kll 20.15 på torsdag kväll, så om du jobbar vanlig kontorstid så bör det räcka att ta ledigt enbart på fredagen. Fast om du inte bor i Stockholm kommer saken kanske i ett annat läge.
Mvh,
Staffan, Monday Bar |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
personligen tycker jag det är lite dåligt å ha med en låt som syftar på droger i en situation som denna..
men men |
hmm...på vilket sätt gör den det? |
|
|
|
|