|
Monday Bar Summer Cruise 2005
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
MONDAY BAR SUMMER CRUISE 2005
Datum: 2005-08-25
Tid: 20:15 - 19:15 > 23timmars
Plats: M/S Silja Festival
Stad: Stockholm (SWE) - Åbo (FI)
Arrangör: Monday Bar
Pris: kommer kommer
Ålder: 20
DJs:
MONDAY BAR TRANCE FLOOR
(Dancing Palace, däck 7 & 8)
- Judge Jules (UK)
- John '00' Fleming (UK)
- Eddie Halliwell (UK)
- Alex Kunnari (Finland)
- Jace (Finland)
MONDAY BAR TECH FLOOR
(Panorama Bar, däck 9)
- Dave Clarke (UK)
- Justin Robertson (UK)
- Phil Kieran (Irland)
- Carl Falk (Sverige)
- Axel Sharper (Sverige)
- Nihad Tule (Sverige)
Future Lounge
(Sailor’s Pub, däck 7)
- Emax (proghouse)
- Peter Wernemar (proghouse)
- DJ Copa (trance)
- Erland Marckwort (techno)
- Petter B (techno)
- JoJJ3 (melodisk trance)
- Perpetual (prog. hardtrance)
- Nazca (psytrance)
www.mondaybar.com
För övrigt kommer Future Lounge att köras igen tillsammans med Pioneer, så det går bra att börja skicka in cd-skivor igen för de av er som skulle vilja prova på att spela där. Kolla nyhetsbrevet!
BOKA BILJETT
Man kan börja boka biljetter from. 16 maj !
Telefonnumret till Silja Lines bokning är: 08-22 21 40
Priserna varierar beroende på hur många ni är i hytten. Är ni färre blir priset per person högre. C4 betecknar således priset per person då man är 4 personer i en C-hytt, C3 är priset per person för 3 personer i en C-hytt osv. Du måste beställa hyttplats för att få åka med denna kryssning. Inga extra kostnader tillkommer förutom det du dricker, äter och dina taxfreeinköp.
*Hyttalternativ
Klass D - 2-bäddshytt högt upp i båten utan fönster
Klass C - 4-bäddshytt långt ner i båten utan fönster
Klass B - 4-bäddshytt högt upp i båten utan fönster
Klass A - 4-bäddshytt högt upp i båten med fönster
Klass SC - Silja Class - lyxigare 2-bäddshytter högt upp i båten med fönster
Redarhytt - 2 personers lyxhytt!!!
.........D-hytt | C-hytt | B-hytt | A-hytt
4 pers. xxxx | 545kr | 695kr | 795kr
3 pers. xxxx | 725kr | 925kr | 1060kr
2 pers. 790kr | xxxx | xxxx | 1590kr
1 pers. 1580kr| xxxx | xxxx | 3180kr
...... Silja Class-hytt Redar-hytt
2 pers. 1495kr ....... 2340kr
1 pers. 2980kr ....... 4680kr
Tänkte dela med mig av en video jag haft i min ägo länge bara för ni ska få en glimt av Dave Clarke
Dave Clarke Live at Impulz 2001
Äntligen officiellt :D
Inge kul att hålla hemlisar
Inga tråkiga DJs heller !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I'm there ! :gsmile: |
|
|
| Aendy |
| Vilken sjuk lina. Gielen är ju husgud hos mig så man måste ju gå. Får nog sjuka mig denna gång, min chef börjar toka på mina mini-ledigheter... |
|
|
| Vizay |
bara eddie halliwell gör det nästan värt att chansa på att man kommer på, sen va ju inte resten av linan fy skam heller :D
lutar åt att man gör som på arminkryssen å smiter förbi :p |
|
|
| Laszlo |
SATAN!!!!!!!!
Blir detta dagen innan Budapest Paradé i Ungern igen så tar jag livet av mig...Dave Clarke och Halliwell är :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
edit: BP är den 27:e...satan i gatan |
|
|
| staz |
JOHAN JOHAN JOHAN JOHAN GIELEN BOOF BOOF DOOF
(TE 2003 intro) :P |
|
|
| mr_fisken |
ASSÅ FYFAN VAD NICE :D :D :D :D
eddie halliwell o judge jules har jag drömt om efter te.. smassskkk |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
ASSÅ FYFAN VAD NICE :D :D :D :D
eddie halliwell o judge jules har jag drömt om efter te.. smassskkk |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Blir 20 21 Juni så detta blir första kryssningen och vilken kryssning det kommer bli :D :eyes: :eyes: :eyes:
Eddie, Judge o Johan är ju bara så jävla skönt ;) Alla drog av grymma set på TE :crazy: |
|
|
| jofawe |
Im there! :)
Silja "hjärtar" polisen, å mondaybar =) |
|
|
| gurra |
| jävlar... blir ju 20 nu här i maj så... yes! :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
lutar åt att man gör som på arminkryssen å smiter förbi :p |
duuu... smita förbi... och hur fan lyckades du med det???
dem som kollar alla borde ju skaffa glasögon om dem missar nån som e 3meter.. hahahaha :p |
|
|
| Gate 42 |
| Solklart att man åker med på denna kryssning också. Jävligt skönt att det är igång igen! :D |
|
|
| Jeremy H |
Har jag pengar kvar efter sommarens olika äventyrer så kanske detta kan bli min första kryss :)
Skulle gäääärna vilja se Eddie Halliwell igen! :crazy: |
|
|
|
|