|
Monday Bar Summer Cruise 2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
Men jag förstår inte...
DN's journalist har ju inte gjort något fel. Hon har intervjuat och redovisat vad båda sidor har att säga. Det är ju i så fall lika mycket fel av skribenten att citera dem från "vår" sida som yttrat sig. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Men jag förstår inte...
DN's journalist har ju inte gjort något fel. Hon har intervjuat och redovisat vad båda sidor har att säga. Det är ju i så fall lika mycket fel av skribenten att citera dem från "vår" sida som yttrat sig. |
exakt!
det är inte skribenten själv i fråga som för ut sina åsikter i det här fallet, jag tycker snarare att dom ställer polisen ordentligt mot väggen genom att ifrågasätta rimligheten i deras uttalanden medans de enda kommentarerna om att det faktiskt skulle förekomma så mycket droger kommer från polisen själva |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
exakt!
det är inte skribenten själv i fråga som för ut sina åsikter i det här fallet, jag tycker snarare att dom ställer polisen ordentligt mot väggen genom att ifrågasätta rimligheten i deras uttalanden medans de enda kommentarerna om att det faktiskt skulle förekomma så mycket droger kommer från polisen själva |
det är klart att de är dem enda som säger att det förekommer så mycket droger.
ingen av oss är väl så dum att säger att vi badar i knark på båten?
Iofs vet vi ju att det inte är så, men ändå.. get the point?
När hon intervjuvade mig för artikeln så sa jag precis som det var.. min syn på droger, vad jag sett osv.. (men det tog hon inte med.. erhm) |
|
|
| staz |
urk är sa trött pa det här. som att spela schack med apor.
tipset är att festa i schweiz, holland, whatever sa slipper man den här skiten.
myndigheterna i sverige paminner lite om nagon senil gammal gubbe som fortfarande tror att det är andra världskriget och pratar om hur hitler kommer att sla tillbaka.
kim nilvalla skulle nog ma bra av att fa frilansa med nan polissektion i amsterdam som övervakar edmevenemang,, för att fa nan slags vettig point of reference för hur det kan se ut och vad bästa möjliga atgärd är. |
|
|
| Try |
| inte alls lång tid kvar nu! vilka TAs ser man där? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Roll call !
Try
Steve
|
|
|
| Gate 42 |
Try
Steve
Gate 42 |
|
|
| jofawe |
Try
Steve
Gate 42
Jofawe |
|
|
| Aendy |
Try
Steve
Gate 42
Jofawe
+ Aendy & syrra |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så där då... nu är min plats på båten spikad
Jag åker D-hytt och tar med mig Åke Ceder i hytten !
Ska filma som vanligt men ja, räkna med att få vänta innan ni ser det färdiga resultatet ;) Det är det enda löfte jag kan hålla :D
Kommer att få låna Silja Festivals egna kamera, en Canon XL1.
Ingen dålig pjäs !
Jag hoppas detta blir en kryss utan dom svarta fåren... känner ni någon som tar droger ibland så be dom för allt i världen att inte ta under just denna festen !!!!!!!!!!!! Vi har så jävla mycket ögon på oss ! Polisens & medias och dom kommer tolka allt som drogpåverkade svin.
Dom är en minoritet men deras bruk förstör för alla och för framtiden ! |
|
|
| reveal |
Try
Steve
Gate 42
Jofawe
Aendy & syrra
+ reveal |
|
|
| FredAcler |
Try
Steve
Gate 42
Jofawe
Aendy & syrra
reveal
+ FredAcler + fru |
|
|
|
|