return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 10)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by emma
Nog één laatste onaangename ervaring met de security; toen we door wouden gaan hadden we nog bonnetjes over, dus we hadden elk 'n flesje water gekocht en we hadden daar twee slokskes van genomen en toen we terrein verlieten moesten we dat van de security in de vuilbak smijten ! Dat heb ik nu echt nog nooit meegemaakt en vind ik echt ronduit belachelijk ...

jah dat heb ik 2 jaar geleden ook meegemaakt. slaagt toch helemaal op niets eh
Kaidreas
quote:
Originally posted by Gladius
deftige set van ferry lijkt me, maar al bij al heb ik er precies goed aan gedaan om niet te gaan en te wachten tot tomorrowland.
lol het illusionpubliek is precies niets veranderd :whip:

pas op er stond wel veel meer volk te dansen dan 2 jaar geleden hoor.

@emma: ik wist dat zoiets ging gebeuren, ze waren er ook echt op aan het zien heb ik gemerkt, dus ff al mijn red bulls verstopt :D nie dat ze van enige nut waren (:( ik ben gefaald in mijn man zijn... snif snif... sorry anja en tom :D )
Kelly*
Net terug wakker! :D

Wij waren een beetje laat aangekomen en hebben de eerste plaat van Ferry gemist (belachelijke overuren opt werk :whip: )
Vond de set van Ferry echt wel goed enkel spijtig dat in het begin de sfeer er niet echt was. Weinig volk dat laat op gang kwam maar we hebben der wel een feestje van gemaakt!

Na Ferry Regi....ben dus snel naar buiten gevlucht waar Wout begon. Heb zijn eerste seet binnen niet gehoord maar vond de tweede buiten wel de moeite. Veel hitjes enzo maar fun om u nog ne keer op te laten gaan. Wout rulez! :toothless

Van de controle hebben we eigenlijk totaal geen last gehad. Gewoon binnengewandeld, ff snek zakken leeg moeten halen en that was it....
Ze hebben wel iemand van ons groepke van den dansvloer gehaald om zich ff uit te laten kleden :rolleyes: Bizar maarja...dat hoort erbij zeker?

Volgende weekend....I 'll be back!

edit: haja...POOLEY!!!! zie maar da ge der zijt he!!
Eindelijk eens samen Illusion-feesten..... :whip:
FUSyke
Wat hebben die mannen toch met uitkleden??? Dat is ook leuk als ge daar staat te dansen en ze plukken u daaruit om u ff uit te kleden. Als ze nen gemakkelijken klant willen hebben, dan moeten ze mij der vooral uitpakken:p :D
X-Tune
uitkleden? totally naked?
lost_in_trance
mogelijkheid een ticket aan de deur te kopen?

Ik heb nodig van een andre ticket for mijn vriendinje..
X-Tune
quote:
Originally posted by lost_in_trance
mogelijkheid een ticket aan de deur te kopen?

Ik heb nodig van een andre ticket for mijn vriendinje..

ja, dat is mogelijk
Synthesia
quote:
Originally posted by X-Tune
uitkleden? totally naked?

Yep...alleen de voorkant moesten ze niet zien..schijnt dat ze de opdracht hadden dat ze dat bij 1 op de 6 klanten moesten doen. Enfin..toch zeker mijn avond niet verpest..

Amai TOR gij kunt nogal id'en :) heb maar paar tracks zelf kunnen id'en...

Toen Ferry, Andy Moor vs. Above & Beyond - Air for Life
speelde vond ik het een zalig moment.

Btw...gaan er hier nog mensen afterclubben in Oostende volgende week? Neverland is echt wel tof, klein maar gezellig en zeer relax..en prachtige afterclub muziek..
Vanavond ga ik waarschijnlijk niet maar verzeker wel na M.I.K.E.
X-Tune
quote:
Originally posted by Synthesia
Yep...alleen de voorkant moesten ze niet zien..schijnt dat ze de opdracht hadden dat ze dat bij 1 op de 6 klanten moesten doen. Enfin..toch zeker mijn avond niet verpest..

Haha, dat moesten ze bij mij toch niet doen. Die mogen dat niet eens doen, denk ik.
Kaidreas
^hahahaha tom als ge zen replies leest kan u veronderstelling wel eens waar zijn :D

x-tune draagt gij soms een bril?

X-Tune
ja, vooral in de zomer
p'qoui?
Synthesia
quote:
Originally posted by Kaidreas
^hahahaha tom als ge zen replies leest kan u veronderstelling wel eens waar zijn :D

Welke veronderstelling..ben efkes niet mee..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement