|
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
ADD zal da wel niet hé |
|
|
| Synthesia |
| Good point :crazy: |
|
|
| TOR |
€ 18 add
heb er zin in :crazy: |
|
|
| Pheatus |
| +99² :tongue3 :crazy: |
|
|
| djcresto |
ik kom niet vanavond. Eerst eens goed trainen en dan lang blijven hangen.
18 euro + 100 km alleen op en af rijden voor mike is me net iets teveel. |
|
|
| X-Tune |
| eerst even slapen, want anders val ik nog in slaap achter stuur :( |
|
|
| FUSyke |
| Ik heb er zin in voor vanavond:tongue3 Hopelijk M.I.K.E. & Marco ook:) |
|
|
| MikeVee |
Na een last-minute beslissing toch maar gegaan en binnegekomen (zonder gefouilleerd te worden) toen MIKE net bezig was.
Begin vond ik OK, dan halverwege iets minder en tegen het einde weer beter. Dus eigenlijk vond ik het ni geweldig (niet tranzy genoeg voor mij) maar ook niet slecht. Dan dj jan, tsja kan die wel 1 set spelen zonder "man on mars"? Maar eigenlijk is dat niet zijn fout, maar die van het langlaufpubliek dat niet openstaat voor nieuwe muziek. Marco V loste de verwachting in met een zeer leuke set. Nadien was het direct weer retrogeweld - lijkt wel alsof het elke dag belgian retro night is :( . |
|
|
| FUSyke |
Gisteren om half 12 was ik aan de Hangaar. Eerst mocht ik en mijn vriendin de controle voorbij gaan maar toen werd mijn vriendin toch vriendelijk verzocht om even mee te komen. Ze moest meegaan naar een apart hokje dat afgesloten was en ze moest gewoon haar schoenen even uitdoen en haar bh even losmaken. Toen mocht ze terug verder. Toen ze weg was had ik ondertussen een praatje met iemand van de politie over de wilde verhalen die circuleerden van hun controles. En hij zei dat het allemaal wat overdreven was. In het hokje lagen de handschoenen toch al klaar en lag er ook een gebruikte:) Dit zal mss gewoon gebruikt worden bij de mensen bij die er verdacht of onder invloed uit zien. Btw, bij mijn vriendin hebben ze dus niets gevonden:) Het rare is natuurlijk dat zij toch een wat uitgebreidere controle had en dat ik zelfs niet mijn zakken had moeten leegmaken.
Eenmaal binnen zijn we naar Wout zijn set gaan kijken. Hij bracht een mengeling enkele trance-nummertjes, jump en retro. Die jump & retro was er mij teveel aan:nervous: Toen wat gaan drinken en zitten wachten op de set van M.I.K.E. Hij is al sinds een tijdje een van mijn nr1 dj's en dus verwachte ik terug veel van zijn set. Meestal als ik veel van een set verwacht dan valt het meestal tegen maar deze keer was het anders. Man, wat was zijn set super!!!:eyespop: :crazy: Hij had er zin in en de voorste rijen van het publiek ook! Ik en de anderen konden gewoon niet blijven stilstaan op zijn sounds. De sfeer vooraan was dus heel goed:tongue3 Het waren momenten die me nog lang zullen bij blijven ... zalig was het:crazy: Voor een tracklist zul je mss bij Tor & Pheatus moeten zijn die ik ondertussen ook even tegen het lijf ben gelopen. En op het einde van zijn set toch ook nog vlug even een handtekening kunnen bemachtigen op zo'n Illusion-waaierke:) Het was echt drummen.
Moe van het jumpen zijn we dan buiten even gaan chillen. Het lichaam wat voorzien van eten en drank. Toen was het al 3u en was het dus de tijd aan Marco V. Naar zijn set heb ik nog een uurtje geluisterd en dat zat ook wel goed; het wat hardere werk. Maar moe en voldaan hebben we om iets na 4u dan maar besloten om terug met de trein naar huis te gaan. Onderweg nog veel leute gehad met de mensen die van de Gentse Feesten kwamen. Die zagen er ook al goed uit:p
Illusion @ The Beach was voor mij een geslaagde avond:
+ geen massa volk, je had dus ruimte om te dansen.
+ niet veel kindjes gezien die stonden te hakken ofzo.
+ M.I.K.E. & Marco V
+ De chilruimte buiten.
+ Schoon volk.
+/- De belichting.
+/- Hamburger
- Jump & retro:nervous:
- De vele mensen die met een truitje van Bikkembergs aanlopen. Er zijn gelukkig al mensen die al andere collectiestukken van hem hebben ontdekt. Maar er zijn er ook nog veel die er gewoon met het 'standaard' truitje lopen:whip: Leuk als je allemaal met hetzelfde aanloopt. Of dragen ze het gewoon omdat het goedkoopste stuk is en ze toch iets van Bikkembergs willen dragen:rolleyes: Wees origineel!
Kortom: Het was de reis en 15€ inkom meer dan waard en ik zit nu al te wachten op TomorrowLand om Belgiums NR1 terug aan het werk te zien:) |
|
|
| 1Million$shot |
Ik word ook gek van al die bikkemburgers in discotheken en fuiven enzo :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
precies of ge ziet er beter uit met zo'n voetballerke op uw truitje
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
inderdaad, be original !!! |
|
|
| TOR |
rond half twaalf toegekomen. wat me meteen opviel was dat er veel meer volk was dan vrijdag. rond die tijd was de main toen maar voor 1/4 gevuld, terwijl het nu toch al aardig vol zat. het geluid bleek ook veel beter afgesteld te zijn dan vorige week, toen er een tekort aan bass was. aan bass zou op 20 juli echter geen gebrek zijn...
zoals FUSyke zegt opende Wout met een mengeling van trance, retro en jump. op zich een ok set, ware het niet dat het mixen op sommige momenten weer te wensen overliet. zo'n verkrachting van Born Slippy heb ik nog nooit gehoord.. :nervous: :nervous:
aan de andere al meteen een paar kippenvelmomenten gehad met Back to Cali (Push Remix) en The Search for Freedom. :crazy:
M.I.K.E. draaide een erg gevarieerde set.. hij liet heel wat nieuwe Scanner-platen passeren, vermoed ik, want het was bij momenten vrij diep en donker. (dat zou ook meteen zn t-shirt verklaren). bijgevolg nogal wat ID's:
01. Eluna - Severance (Markus Schulz & Elevation Mix)
02. ID
03. ID (Gabriel & Dresden?)
04. Hammer & Bennett - Language (Santiago Niño Dub Tech Mix)
05. Purple Haze - Adrenaline
06. ID (John O'Callaghan Remix?)
07. Armin vs. Mike - Pound
08. ID
09. ID
10. ID
11. ID
12. ID
13. The ROC project - Never (Filterheadz Remix)
14. Filterheadz - Yimanya
15. Push - Strange World (2000 Remake)
16. M.I.K.E. - Turn Off The Lights
niet de beste set die ik ooit gehoord heb van Mike, maar heb er wel erg van genoten. hij hangt niet vast aan 1 enkele stijl, en dat maakt hem als DJ zo goed. klasse!
voor Marco V. geen tracklist.. ik volg die niet echt, dus het zou nog een groter ID-fest worden hier. :D hij draaide wel erg sterk gisteren, vooral in het midden van zijn set. naar het einde toe zwakte hij af.. maar wat een brute openingsplaat, OMFG :eyes: :eyes:
zeer geslaagde avond! |
|
|
|
|