|
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Hydra |
Kheb eigenlijk niet veel toe te voegen aan de comments van hierboven. Schitterende avond :)
Ergens in het midden van zijn set heeft M.I.K.E. ook nog Mojado - Fuerte gedraaid. Het dak ging er af :). Ik vind het echt knap van M.I.K.E., dat hij met zo'n publiek toch het volk nog zo goed kan meekrijgen, zonder zich te verlagen qua muziekstijl. :) Dat kan niet van DJ Jan gezegd worden, die als 2de plaatje Q-IC - go higher draaide........... Maar de reactie van het Illusion publiek kunt ge u wel inbeelden zeker? |
|
|
| BZRK |
| Jan heeft Turn Out The Lights er zelfs vroegtijdig uitgehaald, boeeee :whip: |
|
|
| _Jedi |
^mja stom .. :whip:
nochtans zowel Jan & Wout kunnen veel beter, daar zijn bewijzen genoeg van en soms ligt hun persoonlijke smaak ook eerder heel anders dan altijd die retro's of jump erbij, maar ze kijken zoals vele Dj's in belgische clubs doen naar waar het publiek op reageert en je kan hen dat niet kwalijk nemen, is op veel plaatsen zo.
'Beter sfeer en beweging erin krijgen dan te draaien wat ik graag hoor maar waar de meesten bij stil staan.'
'This is mainstream Belgium'. |
|
|
| Hydra |
| Dat besef ik heel goed Jedi. Maar zie naar M.I.K.E., die het volk toch wist te winnen zonder plat te gaan draaien. Er zouden beter wat Belgische DJ's een voorbeeld aan hem nemen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Uhhu!
En da kan toch ni meer fijn zijn als DJ, elke week dezelfde retroplaten moeten opzetten omdat ge anders het volk ni meekrijgt :nervous:
Allé, af en toe een classic opzetten en de reactie daarop zien is echt wel fijn, maar na een paar jaar gaan zo'n platen écht wel vervelen als ze wekelijks gedraaid moeten worden :whip: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Hydra
Dat besef ik heel goed Jedi. Maar zie naar M.I.K.E., die het volk toch wist te winnen zonder plat te gaan draaien. Er zouden beter wat Belgische DJ's een voorbeeld aan hem nemen :) |
ja juist en des te beter .. en daar ben ik blij om en ik verwachtte van hem ook niet anders :)
maar ja M.I.K.E. is dan ook van een andere 'league' dan een Wout en/of Jan :)
Daarom vind ik dat de Ground Illusion DJ's best hun eigen smaak zouden mogen blijven brengen, het vergt ergens ook lef om ondanks 'the main part of the audience wants jump & retro' dan toch je eigen tech-trance or whatever stuff te blijven brengen. |
|
|
| Xilver |
| En toch he... ik krijg zo hard het vliegend schijt van die belachelijke bloeskes van Bikkembergs. Precies of iedereen en zijn bomma loopt daar in rond :rolleyes: |
|
|
| FUSyke |
| De line up van Illusion @ Sportpaleis op 23 september wordt bekend gemaakt op 14/08. |
|
|
| Kaidreas |
| ^den tijs kwam naar het schijnt :) |
|
|
| BZRK |
23/07 Danjo & Styles
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
Aurélie
BZRK
Toch nog eens gaan zien, zit toch aan de zee vanavond :) |
|
|
| lost_in_trance |
Was good Danjo & Styles?
Ik ben nieuwsgierig. Wat draaide zij gisteren? |
|
|
| Shadowkid |
Ben gisteren geweest en Danjo & Styles hebben echt wel een goede set gedraaid, vind ik. Redelijk wat goeie trance, paar zalige momenten waar toch bijna iedereen op mee ging. Jan vond ik ook wel vrij goed, redelijk wat afwisseling in zijn (wat trance, ook wat meer tech-trance (?) en ook van tijd wa jump (die platen vond ik dan wel wat minder, ma bon, ieder zijn genre). Ik heb ook nog een vrij groot stuk van Wout zijn set gehoord en die viel me toch wat tegen. Vrij monotoon vond ik, zat heel zelden mss wel een goeie plaat tussen ma kvond alle nummers die em draaide te neig op elkaar trekken en te hard naar mijn goesting. Zijn set beviel me het minst. Was ook niet toevallig tijdens zijn set dat de meerderheid aan "huppeldepup" deed (sorry, ik kan op geen beter woord komen :D ). Buiten en in the level ben ik maar weinig geweest, maar wat ik daar hoorde stond mij nog wel aan, khad daar mss wat meer moeten rondhangen.
Conclusie, heel goed geamuseerd op set van Danjo & Styles, Jan viel mee, wout viel mij tegen. Trance die ik graag hoor wordt precies toch minder en minder gedraaid :( . |
|
|
|
|