|
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Nogal klein, problemen met men webspace, neemt enkel kleine files aan :whip:
 |
|
|
| emma |
helemaal geweldig !
thenk yoeeeeeeew |
|
|
| TOR |
ah, ik wist niet dat je via een trap die brug op kon. da's goed nieuws :) bedankt MikeVee!
niet zo lang geleden waren ze daar nog aan het werk trouwens, maar ik vermoed dat je er te voet wel over kunt. |
|
|
| FUSyke |
| Te voet is het helemaal niet ver. Ik heb het van de winter nog gedaan maar toen had het wel gesneeuwd en gevroren bbrrr:nervous: Gelukkig zullen het nu tropische temperaturen zijn:) |
|
|
| Bomar |
| Ik krijg ook ineens veel zin om vanavond naar oostende te rijden:D |
|
|
| FUSyke |
| Sebiet eens achter mijn ticket rijden voor woensdag |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Bomar
Ik krijg ook ineens veel zin om vanavond naar oostende te rijden:D |
join the club, ik ga ook ws :D
en die tram helling valt best wel mee hoor. alle laatste keer was het wel een near-death-experience ma voor de rest, ging dat best vlotjes |
|
|
| Bomar |
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
16/07 - Mike Koglin
Synthesia
lost_in_trance
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
22/07 Retro Night
Buoyant
Synthesia
23/07 Danjo & Styles
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud) |
|
|
| emma |
big fiesta tonight !
heb der eigenlijk echt wel zin in
(alleen vrees ik dat die andere illusion DJ's niet veel soeps zijn...) |
|
|
| MikeVee |
| Denk dat ik ook ga vandaag, van +- 00.30u tot 03u. Spijtig dat Nico niet buiten speelt na Ferry Corsten. |
|
|
| Xilver |
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia
Bomar + vrienden
Nyah + Xilver
en den Dries ging normaal ook komen zei em. |
|
|
| Bomar |
Kunt ge eigenlijk een ticket kopen voor 1 dag in een muziekwinkel??
of enkel combitickets? of hoeft da voor vanavond niet meer? |
|
|
|
|