return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 18)
View this Thread in Original format
BZRK
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Was good Danjo & Styles?

Ik ben nieuwsgierig. Wat draaide zij gisteren?


Echt wel lekkere set, kheb me echt geamuseerd. Lekkere echte trance vond ik.
Ik ben helemaal niet sterk in ID-en, en heb er dus ook niet veel onthouden:
Oliver Prime - Mindgames [Danjo & Styles Remix]
Tiësto - Adagio For Strings [Danjo & Styles Remix]
Randy Katana - Pleasure Island
Exo - Above The Clouds [Mark Norman Remix]
en Cave - Carnival om af te sluiten.
Misschien valt er mij later nog wel wat meer in, het lijkt wel of ik alleen het wat "hardere" werk onthouden heb. Er zaten echt vet veel zweefplaatjes in, maar ik weet geen titels meer :)

Op de achterkant van de zaal werd met die laser zo geprojecteerd wie aan het draaien was. Ze hebben gedurende heel de set moeten aanzien dat er stond Danio & Styles. Vond ik vrij lomp van diegene die dat ingesteld heeft :p

En Jan heeft gewoon Massive Motion gedraaid, woohoo :D

Die kerel die buiten speelde was ook super, Swing To Harmony, Tears From The Moon, ... was me dat een zalig chillmoment.
Buoyant
quote:
Originally posted by BZRK
Echt wel lekkere set, kheb me echt geamuseerd. Lekkere echte trance vond ik.
Ik ben helemaal niet sterk in ID-en, en heb er dus ook niet veel onthouden:
Oliver Prime - Mindgames [Danjo & Styles Remix]
Tiësto - Adagio For Strings [Danjo & Styles Remix]
Randy Katana - Pleasure Island
Exo - Above The Clouds [Mark Norman Remix]
en Cave - Carnival om af te sluiten.
Misschien valt er mij later nog wel wat meer in, het lijkt wel of ik alleen het wat "hardere" werk onthouden heb. Er zaten echt vet veel zweefplaatjes in, maar ik weet geen titels meer :)


je vergeet deze nog:
Yahel - Voyage :eyes: Jihaaaaaaaaa
Jonas Steur - Silent Waves
Primer - Everlast
een mege knallende remix van The First Rebirth
...


Misschien komende dagen, nog eens reviewke schrijven van mijn woensdag, vrijdag en zaterdag belevenissen op Illusion "Party Knikkers" Beach
Shadowkid
quote:
Originally posted by BZRK
Echt wel lekkere set, kheb me echt geamuseerd. Lekkere echte trance vond ik.
Ik ben helemaal niet sterk in ID-en, en heb er dus ook niet veel onthouden:
Oliver Prime - Mindgames [Danjo & Styles Remix]
Tiësto - Adagio For Strings [Danjo & Styles Remix]
Randy Katana - Pleasure Island
Exo - Above The Clouds [Mark Norman Remix]
en Cave - Carnival om af te sluiten.
Misschien valt er mij later nog wel wat meer in, het lijkt wel of ik alleen het wat "hardere" werk onthouden heb. Er zaten echt vet veel zweefplaatjes in, maar ik weet geen titels meer :)

Op de achterkant van de zaal werd met die laser zo geprojecteerd wie aan het draaien was. Ze hebben gedurende heel de set moeten aanzien dat er stond Danio & Styles. Vond ik vrij lomp van diegene die dat ingesteld heeft :p

En Jan heeft gewoon Massive Motion gedraaid, woohoo :D

Die kerel die buiten speelde was ook super, Swing To Harmony, Tears From The Moon, ... was me dat een zalig chillmoment.



quote:
Originally posted by Buoyant
je vergeet deze nog:
Yahel - Voyage :eyes: Jihaaaaaaaaa
Jonas Steur - Silent Waves
Primer - Everlast
een mege knallende remix van The First Rebirth
...


Misschien komende dagen, nog eens reviewke schrijven van mijn woensdag, vrijdag en zaterdag belevenissen op Illusion "Party Knikkers" Beach


Fred Baker vs Nyram - Confirmation
en Fred Baker vs Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix ?) ook dacht ik. Of waren zij dat nog niet?
BZRK
quote:
Originally posted by Shadowkid
Fred Baker vs Nyram - Confirmation
en Fred Baker vs Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix ?) ook dacht ik. Of waren zij dat nog niet?


Denk et wel ja :) Confirmation herinner ik me toch nog :)
Buoyant
quote:
Originally posted by Shadowkid
Fred Baker vs Nyram - Confirmation
en Fred Baker vs Keyboard Kids - All of us (Fred Baker remix ?) ook dacht ik. Of waren zij dat nog niet?


jawel jawel, ik heb trouwens nog een paar keer een "Fred Baker kickje" gehoord.


Damn, wat hebben die mannen goed gedraaid, je zag dat ze er zelf ook enorm veel plezier aan beleefden want ze sprongen uitbundig mee bij vele nummers. Ze zijn na hun setje nog eventjes gebleven en ze stonden zelfs buiten nog mee te feesten :toothless. Top kerels zijn het, ze hebben nog platen uitgedeeld ( waarvan ik DJ Danjo & Rob Styles - Anticipating heb gevangen, een plaat van 2002) en ze kwamen ook spontaan langs om handjes te schudden en een praatje te maken buiten. Ze waren trouwens onder de indruk van het publiek, maar dat is niet moeilijk om te snappen als je er was, ze kregen het volk echt helemaal los. Voor Illusion "Knollen Paradijs" Beach waren ze al een van mijn favorieten maar nu heb ik er weer 2 halfgoden bij :D
The_G0dfather
Volledig mee eens, zalige set was dat.
vooral toen ze nog eens voyage draaiden ook
echt wel goddelijk :crazy:
dan dj Wout; 15 min waren al meer dan voldoende
Aurélie
Toch nog een late reactie neerpennen :). Illusion Beach is voor mij een klassieker eigenlijk. Dit jaar niet alle dagen kunnen gaan enkel woensdag en zaterdag. Vrijdag kon ik ook gaan maar daar pas ik toch wijselijk voor :toothless. Op gewone avonden verwerken de residents al genoeg retro in hun sets. Woensdag vond ik het echt supergoed ! M.I.K.E heeft een goeie heel gevarieerde set gedraaid wat ik zoals TOR ook zijn sterkte vind. Veel onbekend nieuw en redelijk diep werk gehoord aangevuld met wat steviger , tranzyer en dan de typische M.I.K.E platen die in de meeste sets wel terugkomen. Naar het einde toen kreeg hij echt iedereen mee. Vond het wel een prestatie voor het Belgische uitgaansvolkje. Het is wel een feit als je M.I.K.E ergens laat draaien in een Belgische club dan scoort Illusion toch het beste. Daarom hoop ik ook stiekem dat ie langskomt op 18 jaar Illusion.

Marco V draait elke keer wel anders en deze keer koos hij voor de meer zware donkere weg. Mij hoor je daar zeker niet over klagen , apprecieer zijn stijl enorm. Kende heel veel platen niet en hij heeft er echt :crazy: platen tussen gesmeten. Als iemand zijn openingsplaat kent ? En tijdens zijn edit van "The night of the jaguar" en "Bang bang" vloog het dak er toch wel af !
Voor Jan zijn set heb ik vriendelijk bedankt en de sluit van Nico was subliem vooral dan qua sfeer. Echt chapeau gedaan ! En toen we dachten dat het afgelopen was ging het buiten met Nico nog gewoon door tot kwart voor 7. Gezellig :cool: !

Ook heb ik wat Beta's ontmoet. Altijd wel nice :) . Iemand heeft een groepsfoto samen met meneer M.I.K.E getrokken ( 1 of andere sympa Nederlander en vriend van Hydra, Pheatus of TOR dacht ik :conf: ? ).Die mag altijd online gezwierd worden want email etc werden niet uitgewisseld toen.

Zaterdag was het gewoon gezellig en was ik vooral blij voor Danjo & Styles dat ze eens voor een uitgebreid en enthousiast publiek konden draaien want op Rising sun was dat meestal niet het geval. Die gasten genoten en wij met hen mee.
De dagen dat ik gegaan ben was het dus de moeite. Ben er zeker bij op de volgende editie. Misschien een ideetje voor M.I.K.E vs Marco V dan :crazy: ?
djcresto
quote:
Originally posted by Aurélie
Misschien een ideetje voor M.I.K.E vs Marco V dan :crazy: ?


sinds Sensation heeft Marco V volledig afgedaan voor mij. Was één van de redenen dat ik die dag uiteindelijk toch niet ben geweest.
FredNova
De gustibus et coloribus non disputandum ;)
Hydra
Aurélie, ik wacht zelf ook nog op die foto. Ik zet hem wel online zodra ik hem heb.

Aurélie
Nice :)
Hydra
Beter laat dan nooit: de foto met M.I.K.E. :)

http://www.roodbrooster.be/illusion...h_2005_mike.jpg

v.l.n.r.:
Broer van Pheatus, Pheatus, M.I.K.E., Aurélie, Tor, Hydra
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 
Privacy Statement