|
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Die Push @ the Beach 2003 pics zien er fantastisch uit, bijna exact gelijk zijn performance op Coloursfest 2005 in Glasgow 3 weken geleden en zelfde 'drummer'.
Mijn (combi) ticketje voor 2005 is ook al binnen :)
Wie gaat er nog? |
|
|
| FUSyke |
| Nog even afwachten hoe ik moet werken. Als ik kan dan ga ik de woensdag, kan ik niet dan is het geen ramp want TomorrowLand komt er ook nog aan é:) |
|
|
| djcresto |
*bump*
wie gaat er vrijdag 15 juli nr Ferry?
Cresto + vriendin |
|
|
| pooley |
ik ga eerste weekend + woensdag nemen.
Morgen is rondbellen en kaartjes gaan halen ergens (als die er nog zijn want heb dat niet echt in het oog gehouden)
Cresto + vriendin
pooley |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by pooley
ik ga eerste weekend + woensdag nemen.
Morgen is rondbellen en kaartjes gaan halen ergens (als die er nog zijn want heb dat niet echt in het oog gehouden)
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
|
|
|
|
| X-Tune |
| Hey, Pooley, zijt gij de Pooley van het Illusion forum en hun nieuwe cd? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Hey, Pooley, zijt gij de Pooley van het Illusion forum en hun nieuwe cd? |
Wat denkt ge zelf: Woonplaat hetzelfde, naam hetzelfde, website hetzelfde, ... Logisch denken kan u al ver brengen.
Onder welke naam post je het forum daar vol? :p
Weet nog niet of ik ga en indien ja, welke dag. Zal last-minute beslissing worden afhankelijk van de goesting. Verwacht toch niet dat het uitverkocht geraakt. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Onder welke naam post je het forum daar vol? :p
|
Ik leid daar alles in goede banen, tiens. :p |
|
|
| FUSyke |
| Op 21/07 ben ik thuis dus kan ik op woensdag lekker naar Marco & M.I.K.E. gaan:) |
|
|
| TOR |
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune :conf:
TOR
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud) |
|
|
| pooley |
| ja dat ben ik x-tune |
|
|
| Buoyant |
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune :conf:
TOR
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
23/07 Retro Night
Buoyant
24/07 Danjo & Styles [
Buoyant |
|
|
|
|