return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
diddi
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Dat was een zwaar feestje toen, de beste Push live die ik al gezien heb!! :eyespop: :crazy:


idd!

Alhoewel

PUSH:"Is trance still alive in Belgium!?!?!"

Crowd:"Yeah!" :D hehehe


Hopelijk draaien de grote namen wa langer dan 1 uur.


gReetz
pooley
Blijven klagen hé
InTeXoR
ik snap het ook niet goed, gewoon omdat de line-up van tomorrowland nu goed blijkt mee te vallen betekent toch nog niet dat dit een slecht feestje is.

ik ga zeker proberen te gaan bij ferry en bij marco v & m.i.k.e, misschien ook nog de belgian retro night (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's).
Buoyant
quote:
Originally posted by InTeXoR
(OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's).


Kvind retro ook wel nice maar een feestje om het half jaar ofzo is toch wel voldoende en ja het is een beetje traditie op Illusion at the Beach ;)
whieeee ik kijk er al naar uit, worden mooie dagen.
Kaidreas
quote:
Originally posted by InTeXoR
ik snap het ook niet goed, gewoon omdat de line-up van tomorrowland nu goed blijkt mee te vallen betekent toch nog niet dat dit een slecht feestje is.

ik ga zeker proberen te gaan bij ferry en bij marco v & m.i.k.e, misschien ook nog de belgian retro night (OK retro kan afgezaagd zijn, maar daarom doe ik alleen die van illusion & cherry moon, imo nog altijd de beste retro's).

inderdaad, WORD!
maja bij wildfire moet ge het een beetje begrijpen die wilt altijd voor een of ander reden de zager zijn van de beta's... niks is goed, alles te commercieel... pfha hij koopt enkel nog maar techno. :rolleyes:





:o :D
lost_in_trance
Aanwezig op 15 en 16 juli en ik neem een kamer aan het hotel voor de nacht 15-16.
Phortastic
vetjes, beste line-up van illusion beach ooit vind ik. Maar of ik ga is een andere zaak.
Wildfir3
quote:
Originally posted by Kaidreas
inderdaad, WORD!
maja bij wildfire moet ge het een beetje begrijpen die wilt altijd voor een of ander reden de zager zijn van de beta's... niks is goed, alles te commercieel... pfha hij koopt enkel nog maar techno. :rolleyes:





:o :D


yeah idd, alles is te commercieel, en daarvoor ga ik hier eerder de indruk opwekken dat een feest als Tomorrowland (georganiseerd door het meest commerciele dance bedrijf ter wereld ofzo) toch wel fijner is om naartoe te gaan... HAHAAAAAAAAAARRRRRRRRR :thepirate
Xilver
quote:
Originally posted by Wildfir3
yeah idd, alles is te commercieel, en daarvoor ga ik hier eerder de indruk opwekken dat een feest als Tomorrowland (georganiseerd door het meest commerciele dance bedrijf ter wereld ofzo) toch wel fijner is om naartoe te gaan... HAHAAAAAAAAAARRRRRRRRR :thepirate


Ge kunt anders wel een zaag spannen ze klet :p
Wildfir3
elk zijn hobby zeker :D

DJ Zetski
Ofwel 15 juli, ofwel 20 juli, maar ik vrees dat de 15de nogal moeilijk zal zijn, hoewel ik ze graag alletwee zou doen :) Gelukkig zijn er verschillende opties, goed georganiseerd dus
Kaidreas
quote:
Originally posted by Wildfir3
yeah idd, alles is te commercieel, en daarvoor ga ik hier eerder de indruk opwekken dat een feest als Tomorrowland (georganiseerd door het meest commerciele dance bedrijf ter wereld ofzo) toch wel fijner is om naartoe te gaan... HAHAAAAAAAAAARRRRRRRRR :thepirate

en stiekem ben je toch wel verliefd op Armijn en ge wilt zen kindjes krijgen??? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement