|
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ik ben "wie is het" aan het spelen |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Welke veronderstelling..ben efkes niet mee.. |
Ik ook niet. Rare kerel, die flipt gewoon door met de veronderstelling dat ik me moet gaan uitkleden.
Heet gij Tom? |
|
|
| Kaidreas |
ik had het tegen mijn denkbeeldige vriend tom :rolleyes:
tom aka xilver.
btw inside joke dus... stfu |
|
|
| Synthesia |
Nops ik ben niet Tom.
Edit:// oh inside joke :p oki hehe |
|
|
| Kaidreas |
waarom qoute ge dan mijn reply???
als ik het tegen u had, was het ws jos :D |
|
|
| Synthesia |
Heh ik wist niet direct of je het over mijn reply's of die van X-tune had :)
lol...wie is nu weer jos :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Synthesia
lol...wie is nu weer jos :p |
tsssssss noobies :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Ben ook net terug...wat een avond!!!
Begon niet echt super...amai al die controle!! Eerst moest de politie de auto eens doorzoeken...daarna volledig gefouilleerd, portefeuillen binnekijken...en dan nog eens afzonderlijk worden gebracht om je helemaal uit te kleden..pfft.
|
volgens mij zijn wij (ik, brenda, tom, anja en dries) ulle gepasseerd toen we nr den inkom liepen :D
Mijn bevindingen van de avond zijn zowat dezelfde als die van de rest. We kwamen voor Ferry en hij ontgoochelde niet. De lazers vond ik wel vetjes. 6 in totaal voor een toch wel niet al te grote ruimte. Vond het wel aangenaam dat er nie teveel volk was. Hierdoor hadden we genoeg ruimte om te dansen. Blijkbaar heb ik wel de aanwezigheid van verschillende Beta's gemist. Kheb ook nog wat pics, zien of ik ze ergens online kan zwieren.
Wel toch opvallend dat Ferry enorm veel eigen producties of remixen draait. Andere dj's (lees tiesto) zouden hiervoor bakken kritiek krijgen. Natuurlijk zijn ferry's platen wel een pak beter (imo). Maar het is toch helemaal geen verrassing meer dat hij rock your body en it's time op het einde van zijn set draait. Heb Ferry nu 3x zien draaien er enkele platen heb ik alle keren gehoord (tot zover deze minieme kritiek). |
|
|
| pooley |
| kzal proberen woensdag, ma normaal moet dat wel doorgaan denk ik |
|
|
| Aurélie |
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aurélie
22/07 Retro Night
Buoyant
Synthesia
23/07 Danjo & Styles
Buoyant
Jedi (onder voorbehoud)
Synthesia (onder voorbehoud)
Aurélie
Wordt voor mij men 4e Illusion beach dit jaar :). Helaas niet alle dagen dit jaar door vakantiejob. Iemand geweest naar Mike Koglin ? |
|
|
|
|