|
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
als dat niet buiten het boekje is, weet ik het ook niet meer |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by TOR
als dat niet buiten het boekje is, weet ik het ook niet meer |
Het zijn de flikken, aldus Illusion.. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Het zijn de flikken, aldus Illusion.. |
dan nog |
|
|
| DJ Zetski |
Een foute boel, als ze dat proberen bij mij woensdag of vrijdag, dan ben ik weer weg! Ze zouden wel niets vinden, maar 't is't principe.
Jammer dat dat allemaal moet gebeuren. |
|
|
| FUSyke |
Dit kan toch echt niet! Waar zijn ze toch mee bezig:mad: Zoals al eerder gezegd: mij zullen ze er woensdag zeker niet moeten uitplukken!
Wat zijn de bevindingen van de mensen die al naar het event zijn gegaa? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Dit kan toch echt niet! Waar zijn ze toch mee bezig:mad: Zoals al eerder gezegd: mij zullen ze er woensdag zeker niet moeten uitplukken!
Wat zijn de bevindingen van de mensen die al naar het event zijn gegaa? |
geen last gehad |
|
|
| X-Tune |
| Wedden dat ze mij er weer gaan uitpikken? :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kweet niet hoe het 2 jaar geleden zat met zulke overdreven fouilleersessies, maar toen zat er binnen in ieder geval toch een groot aantal mensen die overduidelijk dope gepakt hadden... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kweet niet hoe het 2 jaar geleden zat met zulke overdreven fouilleersessies, maar toen zat er binnen in ieder geval toch een groot aantal mensen die overduidelijk dope gepakt hadden... |
dat was nu ook het geval.. vreemd dat ze die er dan niet uitpikken |
|
|
| Pheatus |
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aurélie
Pheatus
Spreken we ergens af? Of vinden we elkaar daar :toothless
Aan het station would be nice ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
dat was nu ook het geval.. vreemd dat ze die er dan niet uitpikken |
Vreemd inderdaad, maar dat maakt uw klacht er wel alleen maar sterker door. :) |
|
|
|
|