|
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by pooley
Tor, als mensen drugs meenemen steken ze die meestal aan de bijouxterie |
onder uw tong is nochtans ook goed |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aurélie
Pheatus
InTeXoR
Cresto (onder voorbehoud) |
Er gaat morgen precies veel beta-volk zijn:)
Kleine wijziging in de line up: Eerst stond er dat Marco draaide van 4 tot 6u. Dit is verandert naar een set van 3 tot 5u.
Main Hall:
22:00 - 01:00 Wout
01:00 - 02:30 M.I.K.E.
02:30 - 03:00 Jan
03:00 - 05:00 Marco V
05:00 - 06:00 Jan |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Frank 'werkte' daar...twaren zijn lazerkes die der stonden.
Toch iets wa hij redelijk kan :haha: |
yep yep, hebt gezien, hij liep eerst zo langs me, en nam me aan men heup vast en ik begon al vies te kijken :p (naar beneden welteverstaan, want hij is nogal klein :o ), hij liep vaak op en af naar poduim en naar de plek van waaruit de lichten bediend werden i guess |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Main Hall:
22:00 - 01:00 Wout
01:00 - 02:30 M.I.K.E.
02:30 - 03:00 Jan
03:00 - 05:00 Marco V
05:00 - 06:00 Jan |
Cool! Geen Regi! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Hydra
Cool! Geen Regi! |
Regi zou beter kunnen mixen als Wout..
Maar zijn platenkeuze zou niet goed zijn :D |
|
|
| Kaidreas |
| ^da is wel een feit... wout is eerder Dj crossfader |
|
|
| _Jedi |
^:D
Jar Jar zou zeggen: 'How rude!' :)
Ma de Wout is wel sympa kerel zenne, zijn hier een paar die dat kunnen bevestigen.
Anyway Have Fun Beta's, tzal wel in orde zijn.. kga vandaag naar de vliegerkes kijken.
kzal daar ook wel gefouilleerd worden, maar dan op explosieven :rolleyes: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Nyah
yep yep, hebt gezien, hij liep eerst zo langs me, en nam me aan men heup vast en ik begon al vies te kijken :p (naar beneden welteverstaan, want hij is nogal klein :o ), hij liep vaak op en af naar poduim en naar de plek van waaruit de lichten bediend werden i guess |
Had hij zijn buffalo's niet aan? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by djcresto
20/07 - M.I.K.E./Marco V
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant schrapt onder voorbehoud, want hij komt vandaag ook al
Hydra
Synthesia
BZRK
Aurélie
Pheatus
InTeXoR
Cresto (onder voorbehoud) |
|
|
|
| diddi |
Stomme vraag mss, ma zijn er nog kaarten aan de deur te verkrijgen en tegen welke prijs?
Heb da eigenlijk nergens zien staan...
gReetz |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by diddi
Stomme vraag mss, ma zijn er nog kaarten aan de deur te verkrijgen en tegen welke prijs?
Heb da eigenlijk nergens zien staan...
gReetz |
tuurlijk. prijs vind ik nie onmiddellijk, ik dacht 20 euro. |
|
|
|
|