return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 
Illusion @ The Beach 2005 (pg. 13)
View this Thread in Original format
FUSyke
quote:
Originally posted by X-Tune
Wedden dat ze mij er weer gaan uitpikken? :(

Den X-tune gaat ook se :)
_Jedi
quote:
Originally posted by TOR
dat was nu ook het geval.. vreemd dat ze die er dan niet uitpikken

Omdat diegene waar het zo opvalt, denk ik meestal niet de dealers zijn..

Maar ik herinner me dat ik ooit eens zo zenuwachtig was voor Belgium 3/9/1995 (destijds in tkuipke in Gent), ik kon niet vlug genoeg binnen zijn, was echt zenuwachtig en kon niet nauwelijks wachten dat ik daardoor zowaar verdacht voorkwam :toocool: en dat ze er mij ook daarom uitpikten,..

na fouillage, paspoort controle en stuff zeiden de security mensen:
*moet niet zo zenuwachtig zijn manneke! precies of ge gaat ontploffen das nergens voor nodig!* :toothless
X-Tune
quote:
Originally posted by FUSyke
Den X-tune gaat ook se :)

Ja, effe getwijfeld of ik wel zin had dat iemand mijn hol gaat checken, maar nu ik het hoor dat het politie is, moet ik me geen zorgen maken. De politie is altijd uw beste vriend.

Waren ze wel in uniform?
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by X-Tune
http://www.femistyle.be/ubbthreads/...o=&fpart=1&vc=1

WTF? :conf:
Mja, langs ene kant, verbaast niet veel na de ervaringen op Mayday...

Erg voor die meisjes wel :eek:
Synthesia
Net weer terug Internet..anders had ik al vroeger een review van de 2de dag gegeven..

quote:
Originally posted by djcresto
volgens mij zijn wij (ik, brenda, tom, anja en dries) ulle gepasseerd toen we nr den inkom liepen :D

Hehe djcresto,..waar jij die dan in die gele getunede wagen dat ik naast stond ? :) na een controle die nog erger was dan de dag dervoor van minstens een half uur, 200meter voor de hangar.

Toen vond ik het toch echt wel schandalig...weer kleren volledig uit, portefeuille alles nakijken..zag ook in de hoek van die kamer een vuilbakske staan met wat vieze plastieke handschoenen...was al blij dat die niet moesten gebruikt worden...dan ne maat ook volledig onderzocht geweest en toen gans de auto controleren..

Moesten tegen de muur staan..de politie had dan mijn xtc-tester (Marquis reagent) gevonden maar toch geconfisceerd en moest een verklaring afleggen, ook al is dit geen illegaal product ..ze verdachtten het van GHB te zijn..
Btw, ik heb dit product vaak bij me moest een maat iets kopen dat hij toch eerst zeker kan zijn dat er geen DXM, Speed, 2CB, PMA, etc in de pil zit.

Na dat alles nog toen ik dacht dat ik eindelijk weg mocht gaan moest ik bijna nog een urine test afleggen omdat een van die politiemannen beweerde dat ik onder de invloed was...vond dat hij wat agressief werd maar hij vond het blijkbaar ook plezant dat hij eens eindelijk dacht dat hij iemand te pakken had.

Vond het ook wel raar dat ze dan later niemand oppakten die duidelijk toch onder de invloed van iets was...ben er van overtuigd dat minstens 70% iets had genomen (vooral wel vuile speed)..vanaf 3uur merkte je het zeker..

Nu mijn vraag over die controles, mag dit (die uitkledings controle) wel gebeuren? De politie zij dat ze die bevoegdheid had gekregen dus ze mocht uitoefenen..als het waar is dan kan je toch niet weigeren? Heb mij ook niet direct laten doen en eens gezegd dat ze beter eens in de Langestraat zouden passeren en de mensen hier elke avond met rust zouden laten in plaats van de sfeer te verpesten..was er niet al genoeg security van de organisatoren zelf al???

Ook al nemen velen drugs wat ze toch nooit gaan kunnen tegenhouden..wat doen die mensen anderen verkeerd? De sfeer is bijna altijd meer vredeliefhebbend dan in clubs waar mensen zich zat drinken en waar er veel vaker gevechten zijn..Ok als je onder de invloed rijd ben ik er ook zeker tegen...maar zijn deze mensen echt zo grote criminelen..pffft..

ALs ze hier zo voort doen dat ze het uitgaansleven in Belgie kapot maken..vooral de vrouwen die eens naar zo een evenement zouden gaan zullen het nu minder plezant vinden denk ik..

Anyways...na een half uurtje dat ik binnen was (toen al 00:30) begon de sfeer dan toch wat te verbeteren...herkende een paar mensen van de dag dervoor en dj Jan (denk toch dat het hem was) knalde wat mooie klassiekers rond waaronder Push - Universal Nation en dat maakte het eigenlijk wel voor een stuk goed...waren al een redelijk aantal mensen maar je zag weeral toch dat velen nog in de juiste mood moesten geraken en je kon op 1 hand tellen hoeveel er aan't dansen waren.

Dan om 1 uur begon Mike Koglin aan zijn set en die was zeer goed...wel soms redelijk hard maar het bracht herinneringen op van de tijden dat ik in Engeland uitging...

Regi speelde daarna nog eens en het publiek hoorde weer precies liever de jump platen.

Later tegen de avond heb ik een vredesakkoord gesloten met een stoel en had niet veel zin meer om te dansen..had ook maar een uurke geslapen sinds donderdagavond :p en later die avond ook niet meer veel geslapen.

Al bij al musicwise een geslaagde avond maar toch heb ik me minder goed geamuseerd dan de 1ste avond...kijk al uit naar de woensdag :)
pooley
peis dak mijnen drugs via een bootje langs de outdoorarea binnen ga smokkelen.
wa een avontuur !
TOR
quote:
Originally posted by Synthesia
Nu mijn vraag over die controles, mag dit (die uitkledings controle) wel gebeuren? De politie zij dat ze die bevoegdheid had gekregen dus ze mocht uitoefenen..als het waar is dan kan je toch niet weigeren?

ik vraag me eigenlijk af wat het nut is van uitkleden.. precies of je zou drugs meehebben in je onderbroek. dat kun je trouwens enkel controleren als je volledig naakt gaat, wat ik zeer ver vind gaan. en dan zeker als die handschoenen worden bovengehaald; dat kan gewoon NIET door de beugel.

bij het binnengaan van de hangar wordt er trouwens al zeer grondig gecontroleerd (dat was bij mij toch het geval), dus ik zie geen enkele reden voor de politie om 200m vóór de ingang een extra grondige controle te houden, tenzij er aanwijzingen zijn dat er iets mis is.

en euh.. bevoegheid? laat hen dat maar es schriftelijk bewijzen.
Nyah
quote:
Hehe djcresto,..waar jij die dan in die gele getunede wagen dat ik naast stond ? :) na een controle die nog erger was dan de dag dervoor van minstens een half uur, 200meter voor de hangar.

:haha: ik denk ni dat gert een gele getunede auto heeft

quote:
Toen vond ik het toch echt wel schandalig...weer kleren volledig uit, portefeuille alles nakijken..zag ook in de hoek van die kamer een vuilbakske staan met wat vieze plastieke handschoenen...was al blij dat die niet moesten gebruikt worden...dan ne maat ook volledig onderzocht geweest en toen gans de auto controleren..

^^^
Amai, wat een verhalen seg. Belachelijk! Moesten ze dat bij mij gedaan hebben, dan zou ik gewoon terug zijn gegaan. Ik denk echt niet dat ze zoiets mogen.

De controle bij mij (de vrijdag 15/07) was redelijk routine. Ff in de zakken van mijn jassen zien en onderaan in de plooi van mijn broek (omgeplooid omdat die te lang was). En that's it. Tom en Dries werden precies wel wa strenger gecontroleerd, ma t viel nog mee, had ik zo de indruk.

Over Ferry zen set. Dunno, vond hem de andere 2 keren dat ik hem heb horen spelen beter. Ma ik moet er wel bij zeggen dat ik vond dat de sfeer allesbehalve was. Toen Ferry begon, liep de zaal half leeg. Ma soit, ben ni ontevreden, maar had er toch wel iets meer van verwacht. Na Ferry wast Regi... vond hem ni zo geweldig (maar ja, heb maar een kwartier gehoord, dus kan ni echt gefundeerd oordeel erover vellen) In ieder geval vond ik zijn keuze van liedjes, totaal niet mijn smaak, véél te hard. Ow ja, en Frank Verstraeten liep er ook nog ergens rond - zouden ze hem ook zo gefouilleerd hebben :p?
InTeXoR
20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aurélie
Pheatus
InTeXoR

over die controle, flikken mogen bij mijn weten geen lichaamsholte-onderzoek doen, tenzij in uitzonderlijke gevallen (gewoon willekeurig iemand eruit pikken kan dus niet, cipiers mogen een gevangene nog niet op deze manier controleren dus een flik op een fuif zal zo'n onderzoek zeker niet mogen doen ;)). ze mogen u vragen om uw kleren uit te doen, ondergoed moogt ge aanhouden (ook al moeten doen in't sportpaleis). en wie u fouilleert moet van hetzelfde geslacht zijn.

als ze zich daar niet aan houden vraagt ge hun politiekaart om hun dienstnummer te noteren en dient ge een klacht in bij het comité P dat de politie controleert.
pooley
Tor, als mensen drugs meenemen steken ze die meestal aan de bijouxterie

Kelly*
quote:
Originally posted by Nyah
Ow ja, en Frank Verstraeten liep er ook nog ergens rond - zouden ze hem ook zo gefouilleerd hebben :p?

Frank 'werkte' daar...twaren zijn lazerkes die der stonden.
Toch iets wa hij redelijk kan :haha:

Wij hebben dus helemaal niks last gehad van security-fouilleer toestanden. We waren wel vrij laat ginder (pas om 1u00) maar ze lieten ons mooi passeren en zijden vriendelijk goeiendag... Zoals het moet. Mij moeten ze ook ni beginnen bepotelen voor ik binnen mag...Laat ze maar proberen *stoere praat* :thepirate
djcresto
20/07 - M.I.K.E./Marco V

FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
Hydra
Synthesia
BZRK
Aurélie
Pheatus
InTeXoR
Cresto (onder voorbehoud)