|
DJ Mag Top 3 ? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
die mannen één keer no one on earth live horen draaien is wss genoeg om ze meteen in je top 5 te zetten :D |
op dancevalley draaiden zij wel één van de beste sets imo |
|
|
| Synthesia |
| Ik gok ook op Armin voor #1. Mooi dat M.I.K.E. hier zo hoog op staat..zou nog mooier zijn in de top10 maja :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En de radioshow van Above & Beyond is ook wel enorm populair hier :) |
|
|
| Real |
| Daar is Marco V, die was ik glad vergeten. :) |
|
|
| CygnusX |
6. Sasha
7. Gabriel & Dresden
8. Markus Schulz
9. James Zabiela
10. Marco V
The suspense! :eyespop: |
|
|
| Synthesia |
| Ja he..mijn F5 button is warm aan't worden :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Ja he..mijn F5 button is warm aan't worden :p |
Gij vertraagt het forum. :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zo wereldschokkend of verrassend lijkt deze poll toch ook niet te gaan worden. Het gaat hem voor de ereplaatsen tussen de verwachte DJ's: Tiesto, Armin, Ferry en PvD... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Real
Gij vertraagt het forum. :whip: |
En A State Of Trance moet nog beginnen :D |
|
|
| Real |
| Miljaar ook da nog. :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
Tiesto op 3 :toothless
TA has finally come to its senses :p |
|
|
|
|