|
DJ Mag Top 3 ? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vas |
1) Armin Van buuren - for the quality of his radio show, gigs and productions this year
2) Gabriel and Dresden - best trance/progressive mixers
3) Markus Schulz - same as armin :) I still think that markus is underrated in general ^^
4) Paul Van Dyk
5) Ferry Corsten |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zeg ik ook ni, ma is mike dan zoveel indrukwekkender ? |
het is gewoon een kwestie van smaak.. Mike draait volledig mijn stijl momenteel. |
|
|
| The_G0dfather |
resultaat van dit recordaantal stemmen :p :
1/ ARMIN
2/ MIKE
3/ Paul Van Dyk
4/ Ferry Corsten
5/ Sasha |
|
|
| Synthesia |
| Damn Godfather..mocht dat ne keer eens waar zijn geweest he :) |
|
|
| The_G0dfather |
| mja 'k vrees voor die nr2 :p |
|
|
| Synthesia |
| Heh ik ook. Maar k'hoop toch dat die weer wat hoger is geklommen van de jaar. Heeft alvast een paar van mijn stemmen gehad :D |
|
|
| Push2005 |
| Waar is Tijssie :whip: :tongue2 |
|
|
| Bertn |
| wanneer is de uitslag? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Waar is Tijssie :whip: :tongue2 |
Dies zijn "OMG dit had ik compleet niet verwacht jongens" overwinningsspeech aan het voorbereiden :o |
|
|
| MikeVee |
| Volgende week donderdagavond is het de officiële bekendmaking in de MOS in Londen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dies zijn "OMG dit had ik compleet niet verwacht jongens" overwinningsspeech aan het voorbereiden :o |
Haha; die's wel goe :) ... da zegt hij natuurlijk elke keer.
Ma welke DJ zou da nu nie doen. Stel da Armin wint dan zal hij nie zeggen " Godverdomme, nu zal ik als commerciële dj aanzien worden moest ge nu echt voor me gestemd hebben" :p
Khoop trouwens da Armin eens wint; kwil gewoon de impact ervan weten en zien of hij dan evenveel geflamed ga worden als Tiësto... Int begin zouden ze respect voor hem krijgen, maar of dat lang zo zal blijven daar ben ik nieuwsgierig achter |
|
|
| Bertn |
ik zou vooral graag eens het puntenaantal willen zien... volgens mij haalt Tiesto 6 keer zoveel stemmen als de nr 2 of zo...
Go figure: vraag aan 20 willekeurige mensen wie tiesto is en ze kennen hem bijna allemaal. vraag dan hetzelfde voor armin van buuren, en ge hebt nog 4 op 20 mensen over die hem kennen... |
|
|
|
|