|
DJ Mag Top 3 ? (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
en ook hiervan niets te horen op het nieuws ...
niet dat het moet hoor voor mij, maar dit is toch ook nieuws...
iemand iets gezien ervan op de muziekzenders ?
en als ze er in going out niets van zeggen zijn ze echt wel slecht bezig |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Dus jij denkt dat dit forum niet zo groot zou zijn geworden als de DJ Mag Top 100 er niet was? :)
|
zeg ik niet, wel dat er minder volk naar trance zou luisteren. of nog beter gezegd: dat er minder toeristen op trance-evenementen zouden afkomen ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
zeg ik niet, wel dat er minder volk naar trance zou luisteren. of nog beter gezegd: dat er minder toeristen op trance-evenementen zouden afkomen ;) |
das zeker waar, kijk maar naar 18 years illusion met Tiesto... zaal stampvol, tiesto gedaan, toeristen buiten, veel meer beweegruimte
en dan later zeggen, tiesto was ni goe, kende niks van die liekes... Die zullen ni alleen komen voor die 'goei hitjes' ma ook wel omda hij 'the number one dj of the world' is/was he |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bertn
nu niet overdrijven he eagle:) |
dat doe ik gek genoeg niet, Above & beyond heeft de meest generic cheesy sound there is out today , hun nieuwe Oceanlab track for instance, 2 jaar hebben ze daar aan gewerkt, ROLF, friggin 2 jaar. Hell zelfs shivers was nog beter als dees ..
| quote: | | genre-defining productions |
omschijven ze hun sound op de site, laat me niet lachen :rolleyes: |
|
|
| Hydra |
Eagle ik weet niet of je de uitspraak "smaken verschillen" al eens gehoord hebt? Als iets wat voor jou cheese is, wil het niet zeggen dat iedereen dat vindt.
Persoonlijk vind ik A&B heel goed. Niet ALLES van hen natuurlijk, maar bv hun remix van Delerium - Silence vind ik echt fantastisch.
| quote: |
Above & beyond heeft de meest generic cheesy sound there is out today
|
sorry maar ATB en DJ Sammy scoren hier toch nét iets hoger voor mij.
verder:
PVD :toocool:
MIKE :mad: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Hydra
Eagle ik weet niet of je de uitspraak "smaken verschillen" al eens gehoord hebt? |
uwen uitspraak gaat in dees geval ni op |
|
|
| Hydra |
| Kunt ge u iets meer verduidelijken? |
|
|
| Dark Apostle |
Grootste probleem van zo'n polls en wat ze ook totaal nimeer representatief maakt is dat alles wat DJ is erin gezet kan worden. De beste hardcore, trance, techno, house, polka en electro-dj met elkaar gaan vergelijken door te zien wie de meeste stemmen krijgt is op zen minst gezegd vaag.
Als je de DJMag poll gaat beschouwen vanuit een marketing standpunt dan heeft die al heel wat meer voeten in de grond. De poll zegt meer over wie globaal in het achterhoofd is blijven steken dan wie effectief de beste is en er is een verschil.
En de TA en DJmag poll lijken enorm hard op elkaar in de top 5, maar daarna zijn de verschillen op zen minst gezegd opvallend, iemand een verklaring voor? |
|
|
| Dark Apostle |
| oh en dat techno niet gehyped wordt...kweet ni...elke geschoren gat dat zegt "moi je tourne du techno" wordt bijna tot cultureel ambasadeur van het westelijk melkwegstelsel gebombardeerd. Ok licht overdreven, maar een hype is er zeker rond en ik snap ook niet wrom iedereen (jim-tv, tmf, mtv, andere muziekgerelateerde programma's) doet alsof geen kat nog naar trance luisterd en elk jaar opnieuw in de top 3's zo(n georienteerde DJ's staan. Oftewel weten mensen niet op wie ze stemmen oftewel denken ze terug galak in het stenentijdperk dat alles house is. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dat doe ik gek genoeg niet, Above & beyond heeft de meest generic cheesy sound there is out today , hun nieuwe Oceanlab track for instance, 2 jaar hebben ze daar aan gewerkt, ROLF, friggin 2 jaar. Hell zelfs shivers was nog beter als dees ..
|
wat niet wegneemt dat ze als dj's (daar gaat het hier toch over dacht ik?) wel sterk bezig zijn |
|
|
| Glaniskanis |
maak toch aan
Above & Beyond stijgen heus niet omdat ze zulke goeie dj's zijn hoor
Dat maak je mij niet wijs
Dat gelul over PvD dat die het ook wel is verdiende dat is natuurlijk ook enorme crap
Het punt achter die poll is toch om ieder jaar de beste dj van dat moment/jaar te kiezen
PvD heeft juist zijn minst goede jaar sinds ie begon achter de rug qua djen en dan verdient ie dus gewoon flink te zakken ipv die nummer 1 positie
Neemt niet weg dat het goed is om te zien dat Tiesto van de 1e plaats wegvalt, maar het is gewoonweg schandalig eigenlijk dat armin van buuren in zijn beste jaar tot nu toe nog steeds die 2 pikkies niet kan inhalen
Let wel ik ben van geen van allen fan, want mijn #1 is 1 plaats gezakt naar nummertje 7 |
|
|
|
|