|
DJ Mag Top 3 ? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| nog steeds geen mike en we zitten al aan 20 |
|
|
| Jasperovitsj |
Hernan Cattano ook pas op 23, terwijl ik - zelfs op TA - toch wel een top 10 plaats voor hem had verwacht :)
Ben wel eens benieuwd naar M.I.K.E. dan, hopelijk haalt hij het zelfs tot de top 10 :crazy:
En ATB op 24 vind ik toch ook heel verrassend. Zal misschien zo hoog scoren door de Duitse inbreng?
Het valt in ieder geval wel op dat de grote trance-dj's toch het populairst zullen blijven, ondanks de toenemende populariteit van prog |
|
|
| CygnusX |
| MIKE/Push op #17, nice :) |
|
|
| The_G0dfather |
| idd, toch wel redelijk hoog :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Nice, ik denk dat Mike daar ook wel voor wil tekenen in de DJ mag poll :)
En oakenfold scoort toch ook wel goed, hoewel hij nog maar een schim is van de DJ die hij 5 jaar geleden was. En ook Holden scoort verrassend goed :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Wat blijft er trouwens nog over voor de top 10?
Tiesto
Armin
Ferry
PvD
Above & Beyond
Markus Schulz
Sasha
Gabriel & Dresden
...? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat blijft er trouwens nog over voor de top 10?
Tiesto
Armin
Ferry
PvD
Above & Beyond
Markus Schulz
Sasha
Gabriel & Dresden
...? |
daar zult ge nieveel naastzitten denk ik
Tiesto op 1 op TA, zou dat een verrassing zijn? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wat blijft er trouwens nog over voor de top 10?
Tiesto
Armin
Ferry
PvD
Above & Beyond
Markus Schulz
Sasha
Gabriel & Dresden
...? |
Paul van Dyk
Armin
Tiesto
Sasha
Ferry Corsten
James Zabiela
Markus Schulz
Marco V
Above & Beyond
Gabriel & Dresden
| quote: | Originally posted by djcresto
Tiesto op 1 op TA, zou dat een verrassing zijn? |
Nee, maar ik gok op Armin :) |
|
|
| The_G0dfather |
| ARMIN for the win :crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Paul van Dyk
Armin
Tiesto
Sasha
Ferry Corsten
James Zabiela
Markus Schulz
Marco V
Above & Beyond
Gabriel & Dresden |
above & beyond zou ik daar nie echt verwachten |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
above & beyond zou ik daar nie echt verwachten |
die mannen één keer no one on earth live horen draaien is wss genoeg om ze meteen in je top 5 te zetten :D |
|
|
|
|