return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
DJ Mag Top 3 ? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Phortastic
nee gebruik maar geen smileys, das veel te verwarrend :toothless
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Phortastic
nee gebruik maar geen smileys, das veel te verwarrend :toothless

vooral zo een met een tand kwijt
WTF would that mean
Phortastic
quote:
Originally posted by The_G0dfather
vooral zo een met een tand kwijt
WTF would that mean

lmao :toothless
Pumaz
:haha: :haha:
djibberonacid
1. Cosmic Gate (zo'n lekker hardtrance duo met superproducties):eyes:

2. Kai Tracid (de max gewoon, lekker stevige Duitse hardtrance)

3. Paul Van Dyk (wisselt heerlijke zwevertjes af met het steverige werk en dat vind ik zalig)

ik hoor het liefste mensen aan het werk die trance draaien met superdiepe kick, hardtrance dus hehehehehehehehe
Synthesia
Ik zou aan iedereen voorstellen als ik mag, om als volgt te stemmen:
Stemmen volgens hoe dat jij zou willen dat de Top100 eruit ziet INREKENDE WAT DE ANDERE 1000den voters zullen voten. Bv. Ook al zouden Armin en Ferry Corsten in mijn eigen top5 zitten zal ik niet voor hun mijn stem uitbrengen maar waarschijnlijk voor Airwave of Fred Baker. Ook al is Fred Baker niet 1 van mijn top 5 dj's maar ik vind toch dat bepaalde namen wat hoger in de lijst zouden moeten staan (en dan weer sommigen die veel te overschat zijn..met name Tiesto, Benny Benassi, Lisa Lashes, etc. etc.).

M.I.K.E. bijvoorbeeld vind ik zou ook veel hoger moeten staan in de uiteindelijke top 100, velen van jullie zullen hem niet de beste dj vinden van 2005, maar hij zou toch ZEKER veel hoger mogen staan :)

Negeer deze post als je vindt dat ik 'biased' ben tegenover bepaalde dj's maar denk dat velen van jullie er eens mee zullen zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
Pumaz
quote:
Originally posted by Synthesia
Negeer deze post

Ok :)
Synthesia
LOL gij :whip:
Nabistai
quote:
Originally posted by Pumaz
Ok :)

+1

Lisa Lashes is allesbehalve overschat. Integendeel.
Synthesia
Okis, bedoel het niet zo, tegen (of voor) bepaalde dj's, ik gaf gewoon een voorbeeld uit persoonlijke smaak.

Mss moet ik nog een voorbeeldje geven, b.v. Tiesto is voor velen de nr1 of een van hun top5 dj's..maar ze zullen ook nog van anderen houden die misschien niet in hun persoonlijke top5 zitten, maar die ze toch vinden dat ze een plaatsje hoger mogen verdienen, daarom als ze voor die dj's voten ipv Tiesto komen die waarschijnlijk wat hoger op, en Tiesto zijn plaats zal daarom niet in gevaar komen voor hen omdat 99% van de voters waarschijnlijk zo niet zal voten.

Phortastic
snap uw redenering Synthesia maar ik ben niet akkoord. Ik stel men votes niet af op wat andere mensen stemmen/denken. Dat kan me gestolen worden. Ik ga ook niet stemmen op Groen! ipv op bijvoorbeeld CD&V omdat CD&V toch al genoeg stemmen heeft.
Hydra
Bij mij werkte de vote eerst ook niet, maar kheb daarna nog eens geprobeerd met Gmail ipv Hotmail en toen werkte het wel.

edit:
1) M.I.K.E.
2) Fred Baker
3) John '00' fleming
4) Paul van Dyk
5) Marco V
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement