|
DJ Mag Top 3 ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
Paul Van Dyk: omdat hij god is |
:stongue: :haha: :tongue3 :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Tot wnr kunnen we eigelijk stemmen? |
|
|
| Push2005 |
Ik heb de mijne ook nog wa bijgeschaafd:
1) Armin Van Buuren: Tomorrowland;)
2) Fred Baker
3) Kai Tracid: IMO beste hardtrance DJ
4) M.I.K.E: Onze nationale trots:)
5) Tiësto: Nog steeds veel bewondering voor hem en hij blijft sympathiek |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Tot wnr kunnen we eigelijk stemmen? |
| quote: | | Voting closes on Friday 30th September. |
:) |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
:stongue: :haha: :tongue3 :p |
ieder zijn mening hé :) |
|
|
| Pumaz |
Waarom noemt deze thread eigenlijk top 3 ?
Het is toch altijd al een top 5 geweest in Dj Mag ? :conf:
Ach ja who cares :toothless :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Waarom noemt deze thread eigenlijk top 3 ?
Het is toch altijd al een top 5 geweest in Dj Mag ? :conf:
Ach ja who cares :toothless :p |
Laten we anders nog een thread maken :stongue: |
|
|
| Joker666 |
1. Armin Van Buuren
2. Paul Van Dyk
3. Ferry Corsten
4. Jon o'Bir
5. M.I.K.E. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by InTeXoR
ieder zijn mening hé :) |
Een mening hebben is één ding, zeggen dat een dj god is vind ik toch nog iets anders :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Een mening hebben is één ding, zeggen dat een dj god is vind ik toch nog iets anders :p |
Maxi Jazz ni tegenspreken é |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Maxi Jazz ni tegenspreken é |
Ach wat weet die oude neger ervan :p |
|
|
| InTeXoR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Een mening hebben is één ding, zeggen dat een dj god is vind ik toch nog iets anders :p |
omg man, kzal er een smiley achter zetten in't vervolg zodat ge het niet te serieus neemt. |
|
|
|
|