return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
DJ Mag Top 3 ? (pg. 21)
View this Thread in Original format
Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
wat niet wegneemt dat ze als dj's (daar gaat het hier toch over dacht ik?) wel sterk bezig zijn


sinds wanneer gaat het bij de dj mag poll over het Dj'en,nota bene da de DJ factor al het postieve element zou moeten zijn van het trio, rofl :stongue:

is meer dankzij hun generic cheesy producties die veel appeal hebben bij de massa, da ze zo populair geworden zijn
New Wave
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ok licht overdreven, maar een hype is er zeker rond en ik snap ook niet wrom iedereen (jim-tv, tmf, mtv, andere muziekgerelateerde programma's) doet alsof geen kat nog naar trance luisterd en elk jaar opnieuw in de top 3's zo(n georienteerde DJ's staan. Oftewel weten mensen niet op wie ze stemmen oftewel denken ze terug galak in het stenentijdperk dat alles house is.



MTV beslist wat er op TMF nederland en TMF belgie komt.
4 Jaar geleden was dance vollop op die zenders te volgen.
TMF The DJ's en Hakkuh werden zeer vaak uitgezonden.
Op een gegeven moment vielen de kijkcijfers dermate tegen dat er is besloten het programma (TMF the dj's) van de buis te halen. Op dit moment is Urban de style voor de kijkcijfers. Een trance programma zal het niet lang volhouden. Trance is niet meer mainstream. Hardstyle zou nog net kunnen want dat is in trek bij het 'tmf-publiek'. Technoliefhebbers kijken bijna nooit naar TMF of naar MTV. Techno is ook niet zo erg toegankelijk voor het TMF publiek. Al die koters willen liever Avril nogiets horen. Of die blonde geile die American Idols heeft gewonnen.
Antony
Zo kunnen we ook over de id&t dance chart op Jim beginnen, waarin we het moeten stellen met Serenity van Armin op plaats 2. voor de rest almaal cheesy danceplaatjes... 'je kan zelf de chart bepalen' als je gaat stemmen krijg je een lijst van 40 nummers waar je 3 nummers uit mag kiezen om zo de top 30 wekelijks te bepalen. zo gaat die nooit macheren
Real
quote:
Originally posted by Antony
Zo kunnen we ook over de id&t dance chart op Jim beginnen, waarin we het moeten stellen met Serenity van Armin op plaats 2. voor de rest almaal cheesy danceplaatjes... 'je kan zelf de chart bepalen' als je gaat stemmen krijg je een lijst van 40 nummers waar je 3 nummers uit mag kiezen om zo de top 30 wekelijks te bepalen. zo gaat die nooit macheren

En Serenity is geen cheesy danceplaatje?
Antony
quote:
Originally posted by Real
En Serenity is geen cheesy danceplaatje?


begrijp je wel, maar je kan nog op zen minst zeggen dat het al in de buurt komt van een bepaalde tak in trance... maar misschien willen we ook niet dat het te commercieel word? (dan is het plots allemaal cheesy)
New Wave
quote:
Originally posted by Antony
maar misschien willen we ook niet dat het te commercieel word?


Als het op tv komt dan wordt het commercieel. :p
Het kan niet een beetje commercieel. Het is alles of niets.
Eagle`
quote:
Originally posted by Antony
begrijp je wel, maar je kan nog op zen minst zeggen dat het al in de buurt komt van een bepaalde tak in trance...


en wat is dat dan, cheese toch ;)
Antony
quote:
Originally posted by Eagle`
en wat is dat dan, cheese toch ;)


neen, trance (is het tegenwoordig 'stoer' om tegen armin te zijn?)
Eagle`
quote:
Originally posted by Antony
neen, trance (is het tegenwoordig 'stoer' om tegen armin te zijn?)


ik vertik het om nog langer producers te verdedigen die de ene kutplaat na de andere uitbrengen, ook al heeft ie in het verleden mooie dingen gemaakt ...
Push2005
quote:
Originally posted by New Wave
Als het op tv komt dan wordt het commercieel. :p
Het kan niet een beetje commercieel. Het is alles of niets.


Bwa ; kweet niet hoor...

Ik heb op Tv al 1x Rank 1 - [email protected] en Interstate - I Found You gezien....

Die platen zijn binnen de trancewereld wel gekend enzo; maar om te zeggen dat die commercieel zijn ? Nee toch niet !

New Wave
quote:
Originally posted by Push2005
Die platen zijn binnen de trancewereld wel gekend enzo; maar om te zeggen dat die commercieel zijn ? Nee toch niet !


Heb je ze op TMF gezien?
Bertn
quote:
Originally posted by New Wave
Als het op tv komt dan wordt het commercieel. :p
Het kan niet een beetje commercieel. Het is alles of niets.



ik heb al stukken umek, technasia, dave clarke, jeff mills en rush op tv gezien.
zijn die dan commercieel?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 
Privacy Statement