|
DJ Mag Top 3 ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Vanwaar komt dat idee toch tegenwoordig dat dit samen MOET gaan :conf: |
omdat dj's alleen maar kunnen opklimmen dankzij een goeie eigen productie. Marco V stelde bijvoorbeeld niets voor tot hij Simulated uitbracht.. dan pas kwam alles op gang voor hem
that said, voor mij telt alleen de live experience: kan de dj mij aan het springen krijgen? |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by TOR
that said, voor mij telt alleen de live experience: kan de dj mij aan het springen krijgen? |
and if so, how high :cool: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by TOR
omdat dj's alleen maar kunnen opklimmen dankzij een goeie eigen productie. Marco V stelde bijvoorbeeld niets voor tot hij Simulated uitbracht.. dan pas kwam alles op gang voor hem
|
dit maakt dus dat er zoveel kut djs zijn die beter enkel zouden producen en zoveel kutproducers zijn die beter enkel zouden Dj-en. Is spijtige zaak.
Voor de duidelijkheid: er zijn er natuurlijk ook wel die het wel beide goed kunnen :) |
|
|
| MikeVee |
1. Paul van Dyk
2. Matt Hardwick
3. Yves Deruyter (zijn tranzy sets, niet zijn hardere rommel)
4. Ferry Corsten
5. Edgar V
En nu qua hardcore:
1. Vince
2. Promo
3. Manu le Malin
4. Simon Underground
5. Buzz Fuzz |
|
|
| Bomar |
1.Armin van Buuren
2.Paul van Dyk
3.Ferry Corsten |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by MikeVee
En nu qua hardcore:
1. Vince
|
Shadowlands in hart en nieren precies :) Besta da eigenlijk nog? |
|
|
| ElleBelleKe |
1. Ferry :D
2. Paul van dyk
3. Tiesto
Ik zou er armin bij zetten omwille van zijn oudere setjes, maar zijn ASOT setjes en dergelijke meer begin ik steeds minder leuk te vinden. |
|
|
| BZRK |
Ok, gestemd, maar mijn lijst wel nog wat aangepast.
1. Armin van Buuren : Na Tomorrowland weet ik weer waarom :) Die straalt gewoon enthousiasme uit tijdens zijn sets en dan kan je moeilijk blijven staan. Eerste uurtje zondag was magistraal!
2. Markus Schulz : GDJB blijft top, wil ik echt wel eens live horen. Zijn platenkeuze vind ik heerlijk.
3. Elof : Omdat ie zo vriendelijk was om de avond te redden op Sensation met een heerlijke set, na dat mindless gekletter van Marco V. Zijn radioshow niet te vergeten natuurlijk.
4. Menno de Jong : Zelfde verhaal als bij Markus, Intuition is een dijk van een show.
5. Shiloh : Progressive House op zijn best in zijn maandelijkse setjes. Beestig goed. |
|
|
| Zehra |
tss waar blijven de belgen?
kga stemmen op :
1. Fred Baker
2. M.I.K.E.
3. Airwave
4. Estuera
5. nog mensen die ik vergeet
Belgians for prez!!!! |
|
|
| mellow_head |
| klootnes, ik krijg telkens een fout op die kutsite. There goes my vote:rolleyes: |
|
|
| InTeXoR |
Paul Van Dyk: omdat hij god is
Armin Van Buuren: omdat hij een leuke radio-show heeft
M.I.K.E.: uit nationalistische overwegingen
Speedy J: lekkere pounding techno zoals ge het nu bijna nergens meer hoort
Jori Hulkkonen: heeft een paar kozzmozz'en terug de definitie van zweefmuziek herschreven (spijtig van de herexamens, anders was ik hem gisteren zeker gaan zien op pukkelpop) |
|
|
|
|