return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
DJ Mag Top 3 ? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Troggers
Naar goede gewoonte dezelfde top drie als de laatste drie jaar:

1) Moshic: den enige prog dj die nog echt diep en vuil speelt alhoewel er tegenwoordig toch wa meer zweef durft tussensluipen.

2) Digweed: zijnen electrohouse zever is nie altijd even geslaagd, maar als em top is, is em gewoon top zoals op Extrema.

3) Phi-Phi: Mokerslag na mokerslag tegen uw bakkes om dan ineens uit het niets nen john johnson remix van heaven scent naar uwen kop te krijgen. Verrassingen alom bij deze man en de personificatie van dark en techy prog in ons Belgenlandje. Staat er nog altijd na al die jaren hoewel hij enorm anders draait dan in zijn Extreme tijden.
Phortastic
quote:
Originally posted by Phortastic
#1 : Shiloh

#2 : Chris Fortier

#3 : Hernán Cattáneo



#4 : Matthew Dekay

#5 : Dj Bart Maes


ff compleet gemaakt wat ik gevote heb :p
Push2005
Zou het eigenlijk kunnen dat M.I.K.E niet zo hoog staat omdat ze al zijn aliassen niet samenvoegen? Ik vroeg me dat af. Er moeten toch wel mensen zijn die bv op Solar Factor zouden stemmen...

Just wondering, the guy deserves a higher place :toothless
Synthesia
quote:
Originally posted by Push2005
Zou het eigenlijk kunnen dat M.I.K.E niet zo hoog staat omdat ze al zijn aliassen niet samenvoegen? Ik vroeg me dat af. Er moeten toch wel mensen zijn die bv op Solar Factor zouden stemmen...

Just wondering, the guy deserves a higher place :toothless


Daarvan ben ik overtuigd. Ken veel mensen die niet weten dat al die aliasen dezelfde man zijn, en daarom zullen ze niet meteen op hem voten want ze denken dat hij toch maar 1 of 2 hits heeft uitgebracht
Gladius
jep idd
a:'kent ge Mike?'
b:'ehm neen'
a:'nochtans den beste belgische tranceproducer'
b:'hm nee zegt me niets'
a:'allé das die kerel van push'
b:'aaahja'
=)
al veel meegemaakt
cyberia
1.armin - gewoon mafte sets
2.jon o'bir - dit jaar echt goeie sets van hem ghoord
3.marco v - kan zijn gebeuk wel appreciëren
4.mike - tja, 't is mike hé genoeg gezegd
5.gabriël & dresden - qua mixing skills nie altij even zuiver ma toch goeie sets van hun ghoord
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Hydra
Bij mij werkte de vote eerst ook niet, maar kheb daarna nog eens geprobeerd met Gmail ipv Hotmail en toen werkte het wel.


vote werkte bij mij den eerste keer ook niet. Kheb het dan nog eens geprobeerd (weer met hetzelfde hotmailadres) en toen lukte het wel.

Druk jaar gehad dus zelf niet al te veel 'live' gehoord, dit is in ieder geval mijn vote:

1. M.I.K.E
2. Armin van Buuren
3. Ferry Corsten
4. Fred Baker
5. Airwave
Eagle`
seriously mike op 62 vorig jaar zo slecht is da toch ni, ni alsof hij de best dj "out there" is
Phortastic
quote:
Originally posted by Eagle`
seriously mike op 62 vorig jaar zo slecht is da toch ni, ni alsof hij de best dj "out there" is


ben ik het eigenlijk wel mee eens. Mike als producer kan ni veel aan tippen. Zelfs ni wereldwijd. Maar als dj heeft hij mij toch nog ni impressed tbh.
TOR
quote:
Originally posted by Eagle`
seriously mike op 62 vorig jaar zo slecht is da toch ni, ni alsof hij de best dj "out there" is


euhm.. tiesto toch ook nie? is gewoon een weergave van zn populariteit..

Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
euhm.. tiesto toch ook nie? is gewoon een weergave van zn populariteit..


zeg ik ook ni, ma is mike dan zoveel indrukwekkender ?
djibberonacid
quote:
Originally posted by Eagle`
zeg ik ook ni, ma is mike dan zoveel indrukwekkender ?


hij draait in ieder geval wel lekkerder:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement