|
DJ Mag Top 3 ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
1. ferry
2. elusive
3. 'o bir |
|
|
| angelicapple |
1) digweed
2) sasha
3) sven väth |
|
|
| Lolo |
1) sasha
2) markus schulz
3) nick warren |
|
|
| BZRK |
1. Markus Schulz
2. Menno de Jong
3. Shiloh |
|
|
| Push2005 |
1) Tiësto: Al wordt hij veel geviseerd en doet hij nu erg commercieel, Tiësto blijft de persoon die erg veel gedaan heeft voor EDM. Zijn niet-commerciële producties zoals Suburban Train & Magik Journey, en zijn kwalitatieve remixes zoals Breezer, Faithfulness,... blijven mij gewoon boeien. Ook als DJ weet hij me best te entertainen. Respect for Tiësto !
2) M.I.K.E: Krijgt veel te weinig erkenning voor wat hij verwezenlijkt. Wellicht omdat hij meer als producer dan als dj bezig is en door al zijn aliassen. Toch bewees hij dit jaar alweer dat hij kwalitatieve muziek brengt: Massive Motion, Pound, ... Hij verdient zeker deze plaats.
3) Phynn: Om eens een upcoming DJ/Producer te steunen. Kon moeilijk kiezen tussen hem en Menno De Jong, maar Phynn's producties en remixes zijn beter: Lucid, Exotica en High Tide zijn heerlijk en vooral zijn remix van Who's the starter is zalig. Ik hoop dat hij het zo goed bijft doen; mijn verwachtingen zijn hoog Finne ;)
--------------
4) Fred Baker
5) Kai Tracid |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
1) Tiësto: Al wordt hij veel geviseerd en doet hij nu erg commercieel, Tiësto blijft de persoon die erg veel gedaan heeft voor EDM. Zijn niet-commerciële producties zoals Suburban Train & Magik Journey, en zijn kwalitatieve remixes zoals Breezer, Faithfulness,... blijven mij gewoon boeien. Ook als DJ weet hij me best te entertainen. Respect for Tiësto !
2) M.I.K.E: Krijgt veel te weinig erkenning voor wat hij verwezenlijkt. Wellicht omdat hij meer als producer dan als dj bezig is en door al zijn aliassen. Toch bewees hij dit jaar alweer dat hij kwalitatieve muziek brengt: Massive Motion, Pound, ... Hij verdient zeker deze plaats.
3) Phynn: Om eens een upcoming DJ/Producer te steunen. Kon moeilijk kiezen tussen hem en Menno De Jong, maar Phynn's producties en remixes zijn beter: Lucid, Exotica en High Tide zijn heerlijk en vooral zijn remix van Who's the starter is zalig. Ik hoop dat hij het zo goed bijft doen; mijn verwachtingen zijn hoog Finne ;)
--------------
4) Fred Baker
5) Kai Tracid |
tgaat em wel om dj's, niet om producers ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
tgaat em wel om dj's, niet om producers ;) |
Het beoordelen van een DJ doe ik nooit op het draaien alleen. DJ voor mij = plaatjes draaien, producen en remixen |
|
|
| _Jedi |
1.Matt Darey
2.Armin Van Buuren
3.Ferry Corsten |
|
|
| IgnazZio |
1. Marco V
2. M.I.K.E.
3. Matthew Dekay |
|
|
| emma |
1. Sasha
2. AvB
3. Markus Schulz
4. Joris Voorn
5. Alexander Kowalski
ik maak er nen top 5 van, is 'n beeke moeilijk...
Ik denk dat Armin PvD dit jaar weg gaat duwen van da tweede plaatske.
& ik vrees dat tijsje nog 'n jaartje op één gaat blijven.
Hij is 't laatste jaar gaan draaien op plaatsen waar nog ni veel andere dj's geweest zijn en da's ne slimme zet, al die mensen zouden dus op hem kunnen stemmen . |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by emma
1. Sasha
2. AvB
3. Markus Schulz
4. Joris Voorn
5. Alexander Kowalski
ik maak er nen top 5 van, is 'n beeke moeilijk...
Ik denk dat Armin PvD dit jaar weg gaat duwen van da tweede plaatske.
& ik vrees dat tijsje nog 'n jaartje op é©® gaat blijven.
Hij is 't laatste jaar gaan draaien op plaatsen waar nog ni veel andere dj's geweest zijn en da's ne slimme zet, al die mensen zouden dus op hem kunnen stemmen . |
Kan wel zijn, als je bv ook op Marktrock staat ...
niet dat daar zoveel mensen zullen weten dat je kan stemmen bij djmag maar toch ... tiësto kennen ze gewoonweg allemaal
int nieuws zo'n meisje van 15: Tiësto is gewoon the best, keizalig blablabla
Niet dat ik er een prob mee heb hoor maar 'k denk niet dat ze een andere zal kennen uit de top tien, en ze is niet de enige... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het beoordelen van een DJ doe ik nooit op het draaien alleen. DJ voor mij = plaatjes draaien, producen en remixen |
Dus ze moeten beide (producen en DJ-ing) goed kunnen anders is het niet goed :conf:
Vanwaar komt dat idee toch tegenwoordig dat dit samen MOET gaan :conf: |
|
|
|
|