return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
DJ Mag Top 3 ? (pg. 8)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Bertn
ik zou vooral graag eens het puntenaantal willen zien... volgens mij haalt Tiesto 6 keer zoveel stemmen als de nr 2 of zo...

Go figure: vraag aan 20 willekeurige mensen wie tiesto is en ze kennen hem bijna allemaal. vraag dan hetzelfde voor armin van buuren, en ge hebt nog 4 op 20 mensen over die hem kennen...

true, dat denk ik dus ook
Antony
1 dj kicken
2 dj da rick
3 Danzel

:wtf: ni ofwa jongens

doe mij maar Armin, Tiesto, Ferry (en Yoji als 1ste Hardstyler rond plaats 40)
Jasperovitsj
In de TA top 250 zitten er anders ook wel een paar verrassingen tot nu toe:

Steve Gerrard: 228
Shiloh: 187

Die verdienen beiden toch wel om pakweg 150 à 200 plaatsen hoger te staan :rolleyes:

Jeff Mills: 129

Toont aan dat voor de meeste TA'ers techniek ni veel uitmaakt, want Jeff Mills draait technisch gezien elke trance-dj onder tafel met vingers in de neus...

Boy George: 135

WTF!? :nervous:
Ik wist wel dat hij draaide, maar dat hij zo hoog zou staan komt ook als een complete verrassing voor mij.

En de Belgen tot nu toe:

Airwave: 158
Estuera: 121
2 Many DJ's: 115

Zeker Airwave had ik hoger verwacht
:sadgreen:
djcresto
Ozgur Can pas op 101. Dat is toch ook een verrassing.
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Airwave: 158

Zeker Airwave had ik hoger verwacht
:sadgreen:

Die is wel aan het stijgen denk ik, vorig jaar stond ie niet in de (dj mag) top 250, dus goed bezig.
InTeXoR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Jeff Mills: 129

Toont aan dat voor de meeste TA'ers techniek ni veel uitmaakt, want Jeff Mills draait technisch gezien elke trance-dj onder tafel met vingers in de neus...

idd, spijtig genoeg zal het bij de dj mag top 100 ook weer van dat zijn. moest er rekening gehouden worden met techniek, stond er mss niet eens een trance-dj bij de eerste 50 (ik vind persoonlijk dat die zich vooral onderscheiden door track-selectie, maar dat ze over't algemeen min of meer dezelfde basic techniek gebruiken).

een systeem waarbij een vakjury meebeslist (die dan oa met techniek meer rekening kan houden) zou een minder vertekend beeld geven denk ik.
djcresto
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Die is wel aan het stijgen denk ik, vorig jaar stond ie niet in de (dj mag) top 250, dus goed bezig.

Airwave draait ook nie echt veel in tegenstelling tot andere DJ's. En over shiloh, ozgur. Denk dat we er rekening mee moeten houden dat dit nog steeds "trance"addict is en dat progressive niet overal even geliefd is als in het BE en Nl forum.
CygnusX
Ik ben erg benieuwd naar de top van de TA Top 100. Swamper had gezegd dat het voor opschudding ging zorgen.
djcresto
quote:
Originally posted by CygnusX
Ik ben erg benieuwd naar de top van de TA Top 100. Swamper had gezegd dat het voor opschudding ging zorgen.

Amerikaans getint waarschijnlijk?
Synthesia
Fred Baker op 63 :) Nice

The_G0dfather
65. Benny Benassi
66. Chus & Ceballos
67. Talla 2XLC
68. Chemical Brothers
69. Adam Sheridan
70. Precision
71. Dave Clarke

GVD Benny Benassi staat weer voor dave clarke