|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
\o/
Lol; ze zijn zeker wa werken aant doen |
|
|
| IgnazZio |
| Vanavond weer van 19h-21h live op Evolution FM, van 19h-20h guest mix van Dj Tomax.. Prog setje! Zeker meegenieten! Stream: Zie sig |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tuned in, hoewel er momenteel precies nog niks te horen is? :conf: |
|
|
| IgnazZio |
The show has started! Tuune in!
Hier is de TL van Dj Tomax' Guest Mix
1. Jellisimo & Tim J - Walk My Talk
2. José Amnesia ft. Linn - Closer (Dub Mix)
3. M.I.D.O.R. vs. Linn - Breathing (Prgz Mix)
4. Özgür Can - Changed
5. Hawk - Need For Cognition
6. Niklas Harding pres. Blackout - Shadows
7. Matthew Dekay - Clearing The Mind
8. Niklas Harding pres. Arcane - Blue Circles
9. Elles De Graaf - Show You My World (Jonas Steur Mix)
10. Mark Otten - So Serene (Menno De Jong's Heading South Dub Mix)
11. Dogzilla - Without You (Dogzilla Dub) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En ik hoor nog steeds niks, buiten een vriendelijke man die me vertelt dat ik naar één of andere default intro aan het luisteren ben die ik moet updaten met m'n eigen content :o |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ik hoor nog steeds niks, buiten een vriendelijke man die me vertelt dat ik naar één of andere default intro aan het luisteren ben die ik moet updaten met m'n eigen content :o |
Idem. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Oké, dan ben ik al zeker dat het niet aan mij ligt :D |
|
|
| IgnazZio |
| Kunnen jullie niet luisteren? |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope :)
En de link klopt wel, want ik zie de naam van uw show verschijnen hoor. Alleen krijg ik telkens diezelfde intro-boodschap, gevold door stilte, zelfs geen ruis... |
|
|
| IgnazZio |
| Hmm jullie zij nde 2 enigen... Anderen luisteren wel probleemloos mee.. Kzou ezggen, probeer rond iets na 8u nogeens, dan ben ik erop.. |
|
|
| Jasperovitsj |
Zelfs als ik via de site ga krijg ik nog steeds dezelfde boodschap en stilte :)
Geen alternatieve manieren om te luisteren? |
|
|
| IgnazZio |
| Nope.. Een kerel is wel anat recorden dus mss wel ;) |
|
|
|
|