|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Hey, als er geen ftp beschikbaar is, what else should a man do? ;) |
|
|
| IgnazZio |
Voila! That's true
Anyway, binnen 10 minuutjes intunen hé mannen! Stream staat in sig  |
|
|
| IgnazZio |
Komaan manne, kheb meer luisteraars nodig, of ze zulle ni content zijn 
Sebiet nieuwe van Jesselyn |
|
|
| Zehra |
| kweet nie waarom, maar da werkt hier nie :o |
|
|
| IgnazZio |
| Clear Playlist in winamp, dAn opnieuw winamp openen, dan die URL toevoegen |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Clear Playlist in winamp, dAn opnieuw winamp openen, dan die URL toevoegen |
I did... weer zelfde, der staat: [ICY 200 OK] http://209.51.154.234:8000/
maar da speelt nie |
|
|
| IgnazZio |
Hmm weird..
Kga eens vragen aan de moderator hoe da zit, want de stream heeft bij veel mensen problemen..
Tegen volgene week hebk het wel ze
Nog een chanceke da het ni lukte, Out Of The Past - Mystery (FB Rmx) in Cern - The Message (Northern Mix) suckte net  |
|
|
| Zehra |
hey, I tried eh ...
hmm the message, mooi nummer. jammer |
|
|
| Bunz |
ik heb wel kunne luistere anders
int begin werkte et ook ewa tege ma net toen ignazzio begon, vertrok de stream ook.
kheb er weer van genoten as usual ;) |
|
|
| IgnazZio |
Dankuwel, Bunz!
Da betekent veel zenne ;) |
|
|
| Lady_LizzY |
k Had ook willen luisteren, maar Teleslet wou niet mee :(
Volgende week meer geluk hopelijk :clown: |
|
|
| IgnazZio |
Very nice 
Dankuwel |
|
|
|
|