|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daarnet goed nieuws gekregen: vanaf volgende week is het schedule van Lazerhothits veranderd en heb ik een ietwat aangenamer plaatsje gekregen:
:: Saturday
17:00-19:00 » Josi pres. U4EA FM Progressive
19:00-20:00 » Joe Progressive Trance
20:00-21:00 » Wim Vandeweyer
21:00-22:00 » Vega
22:00-23:00 » JacK Club Industria
23:00-01:00 » LaRocca recordings from saturdays
:D |
Great :) Kan'k zelf ook eens meer intunen. |
|
|
| Transfusion |
| En mijn set wordt net voor die van vega uitgezonden :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Serious? Gij zijt Wim Vandeweyer? :) |
|
|
| Transfusion |
| Daar komt het op neer :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
nu'k hier toch ben, even nuttig gebruik maken vd situatie
en dus even melden dat ik te horen ben
iedere VRIJDAG van 20-21h ... T-Time Groovezz met Desperatozz (Coolin' Chillzz , Heatin' Grillzz)
www.t-spirit.be |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Daar komt het op neer :) |
beta power! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Daar komt het op neer :) |
Nice, dan ga ik zeker eens luisteren :)
Wat speelt ge zoal? |
|
|
| Transfusion |
uplifting/tech-trance
en ook af en toe een progressive plaatje om erin te komen
Wsl wordt dit m'n setje voor zaterdag
1. Markus Schulz, Departure & Gabriel & Dresden - Without you near (Gabriel & Dresden Mix)
2. Perry O'Neil - Numb
3. Three Drives - Signs from the universe
4. Fred Baker vs. Keyboard Kids - All of us (Fred Baker mix)
5. Oradea vs Solid Haze - Time for change
6. The Police - Message in a bottle (Sander van Doorn remix)
7. Tiėsto - Suburban train
8. Miller and Fijneman - San andreas
9. Mark Norman - Stream
10. Marcel Woods - Advanced
11. Walt - Bring the pain (Marcel Woods rmx)
en ik weet dat je die message in a bottle helemaal niet goed vind, maar smaken verschillen eh :) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Real
Zo meteen volgt mijn debuut-setje op T-spirit (opvolger van RootSpirit).
Live van 20u-21u.
Voor de gelegenheid mag er gerequest worden:
http://www.discogs.com/collection?user=Real
Hoppa! :) |
kzal mij es e plaatje kiezen
khoop dak uwe set dan wel nie verkloot want ge zijt wel goe bezig :) |
|
|
| Bunz |
pfoe, gij hebt Troy
opgooie ! :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Bunz
pfoe, gij hebt Troy
opgooie ! :p |
Heeft onze vriend Desperatos-X al gerequest, maar komt er zeker aan. ;) |
|
|
|
|