|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
| Binnen 5 minuutjes (of 1 u en 5 minuutjes voor ijn set) luisteren mannen en vrouwen, jongens en meisjes, vriendjes en vriendinnetjes :D |
|
|
| Zehra |
| tuned in, beetje laat mja :o |
|
|
| IgnazZio |
Nu ben ik bezig se :)
Even kalmpjes beginnen met A boy called joni |
|
|
| IgnazZio |
Heart of Trance 1.7 (03-04-2006)
1. A Boy Called Joni - Green Astronauts
2. Allure - The Love We Lost (Tilt Remix)
3. Christian Smith & John Selway - Bahamas
4. Daniel B - Gods Keyboard
5. Riley & Durrant - Neon Eyes (Scott Mac Remix)
6. Mac & Mac - Listen (Mac Zimms Dub)
7. Igor S - Apache (Armed Vrs)
8. Simon Patterson - F16
9. The Green Martian - Tennis |
|
|
| jeronimo_jd |
| hej real welke was die heerlijke voorlaatste schijf? klonk nogal oud imo. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Vanavond wordt om 20u00 op klik Blend 002 uitgezonden. (Als alles goed gaat :nervous: volgt er tijdens het tweede uurtje een guestmix van Eelke Kleijn) In mijn set zit wel een crappy overgang waar'k mij aan stoor maar 'k had geen tijd om een nieuwe op te nemen :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Vanavond wordt om 20u00 op klik Blend 002 uitgezonden. (Als alles goed gaat :nervous: volgt er tijdens het tweede uurtje een guestmix van Eelke Kleijn) In mijn set zit wel een crappy overgang waar'k mij aan stoor maar 'k had geen tijd om een nieuwe op te nemen :) |
Uitzending is niet doorgegaan omwille van problemen met de stream, maar ze gaat dan maar deze zaterdag van 19u00 tot 21u00 door! 'k heb ondertussen tussen de tracklist van Eelke in m'n bezit en ik kan maar één dingen zeggen: allemaal luisteren! :eyes: :crazy: :eyespop: |
|
|
| IgnazZio |
Eeh gij draait op Sensegenerate FM?
Ik heb ook ooit geprobeerd, maar nie gedaan omda het pre-recorded is en nie live.. Khad het beter wel gedaan, die hebben zalige residents nu hé! |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Eeh gij draait op Sensegenerate FM?
Ik heb ook ooit geprobeerd, maar nie gedaan omda het pre-recorded is en nie live.. Khad het beter wel gedaan, die hebben zalige residents nu hé! |
't begint daar te draaien ja ... hoewel ze met verschillende groeiproblemen nog zitten ze. Het luisteraantal ligt nog altijd niet bijster hoog, maar da's vrij normaal denk ik, de naambekendheid zal wel komen. De communicatie met de zender is wel niet altijd goed, ze zijn soms moeilijk te bereiken, dan wordt hun shedule weer eens niet aangepast, dan is hun server weer eens offline, dan werkt de stream weer eens niet ... achja :p Een mens moet toch ergens z'n show onderbrengen he :) |
|
|
| IgnazZio |
| Idd. Kben nu bij Evolution FM, das live dat ik dan speel, maar daar zijn de luisteraars ook absoluut niet hoog, ondanks enkele schitterende Dj's maar nog geen naambekendheid hebben.. |
|
|
|
|