|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Zoveel dj's deze maand, of zijn ze pas laat beginnen met uitzenden? Toen ik anderhalf jaar geleden mijn setje daar had werd die al rond de middag uitgezonden... |
|
|
| Real |
15u-01u volgens de site.
Dus das wel een pak dj's ja. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tuned in, maar wel pokkeveel buffering :s |
|
|
| Real |
| Zit ge op 192kbps? Die werkt hier wel deftig. De 128kbps niet. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik zit op 192k ja, en het gaat in vlagen. Nu ist weer even goed, maar daarnet amper iets kunnen horen... |
|
|
| IgnazZio |
Vanavond van 20h-21h weer Heart of Trance op Evolution FM!
Normaal gezien was er een guest-mix van Dj Vega gepland, maar door technische problemen kan ik hem jammer genoeg niet uitzenden. Ik zal hem proberen tegen volgende week uit te zenden, de TL zag er alvast veelbelovend uit!
Dus tune in om 20h voor een knallende show, het zal er hard aan toegaan! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lang leve yousendit :o |
|
|
| Real |
| Eigen schuld als ge zo ne nest gebruikt. ;) |
|
|
| IgnazZio |
| Vorige DJ's hebben hun set ook al via dat doorgestuurd, en khad er geen problemen mee.. Waarschijnlijk ligtet gewoon aan de site zelf, gisteren ook al.. Normaal gezien gaaget rap ze |
|
|
|
|