|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
| Ben aan't luisteren :) |
|
|
| Real |
Tis gedaan en kzen er nie echt content van. Behoorlijk zwak setje. :sadgreen:
01 Chicane - Saltwater
02 Fonzerelli - Moonlight Party
03 Leama & Moor - Everything Matters (Matthew Dekay Remix)
04 Arksun - Arisen
05 Orjan - Arctic Globe
06 Filterheadz - Endless Summer
07 Kobbe vs Balthazar & Jackrock - Moonshine
08 Southside Spinners - Luvstruck (Klubbheads 2005 Remix)
09 Mark Norman - Brasilia
10 Klaus Badelt - He's A Pirate (Tiësto Orchestral Remix)
11 Veracocha - Carte Blanche |
|
|
| Transfusion |
Nu mezelf op lazerhothits, nochtans een nieuwe set geupload maar ze laten er blijkbaar eentje uit het archief afspelen.
Soit, palma solane nu :x |
|
|
| Transfusion |
Soms verras ik mezelf met de platen die ik draai
Dj TON TB, electroooooooooooonic malfunction.
shutdown :eyespop: :eyespop: |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Real
Tis gedaan en kzen er nie echt content van. Behoorlijk zwak setje. :sadgreen:
|
Komaan Real,
Waarom vind ge die zo zwak en zijt ger niet content van?
Leuke klassiekers, paar recentere dingen, ... kheb hem niet gehoord maar kzie niet meteen een reden om hem zwak te vinden. |
|
|
| Real |
Behoorlijk zwak gemixed (enkele de eerste overgang vond ik OK, de rest was maar flauwtjes), en de flow is ook totaal zoek. 't Is maar een samenraapsel van wat bekende platen.
Nu ben ik wel een beetje óver-kritisch bezig. :D Ik ben wel blij dat ge het goed vond. :) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Real
Behoorlijk zwak gemixed (enkele de eerste overgang vond ik OK, de rest was maar flauwtjes), en de flow is ook totaal zoek. 't Is maar een samenraapsel van wat bekende platen.
Nu ben ik wel een beetje óver-kritisch bezig. :D Ik ben wel blij dat ge het goed vond. :) |
kritisch voor uzelf zijn is niet slecht, zolang ge de positieve punten nog ziet dan ist oké, en dat mixen, ja geen idee hoe lang je al DJ't of mixt maar 'just keep on spinnin'. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Soms verras ik mezelf met de platen die ik draai
Dj TON TB, electroooooooooooonic malfunction.
shutdown :eyespop: :eyespop: |
wtf is dat voor uitspraak:p is het dan je onderbewustzijn dat de platen selecteert of zo?:toothless |
|
|
| ConFig |
heb een showtje lopen op afterhours.fm :) morgen is episode 2 :D
draai meestal prog en laidback tracks..
morgen om 9 u ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by ConFig
draai meestal prog en laidback tracks..
|
Interesting :) |
|
|
| Push2005 |
| ^Interesting... Tot je merkt dat het Schulz-prog kan zijn ? :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pré-2004 Schulz-prog was anders fameus goed. Veel mensen hier vinden hem nu zo'n geweldige DJ, maar ik heb hem begin 2004 aan het werk gezien toen hij nog niet zo bekend was en nog echte diepe vette prog draaide. En geef mij maar de oude Markus over de nieuwe Markus hoor. :) Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat hij nu geen goeie dj meer is, maar zijn huidige stijl ligt me iets minder en vind ik ook minder "speciaal"... |
|
|
|
|