|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Van 20 tot 21.00 op lazerhothits voor Jasperovitsj
01. Primer - Everlast
02. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 remix)
03. Dj Ton TB - Electronic Malfunction
04. Marco V - Calling the shots
05. Octagen and M.I.D.O.R. - Flyback
06. Galen Behr - Till we meet again
07. Elles de Graaf - Show you my world (Ferry Corsten extended mix)
08. Primer - Skywalker
09. Marcel Woods - Advanced (Woods re-visit-ed mix)
10. Fred Baker - Total Blackout
grmbl, om een of andere reden spelen ze m'n set niet af.
Het is toch ok als die set deze namiddag rond 2 uur is geupload? |
kmerk 't :s |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Transfusion
grmbl, om een of andere reden spelen ze m'n set niet af.
Het is toch ok als die set deze namiddag rond 2 uur is geupload? |
Liefst minstens 24uur van tevoren is de "regel". |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vanmiddag 14u is idd te laat, want Vinne moet die ses een tijdje op oorhand programmeren zei hij me. Maar de mijne staat al van donderdag op de server, dus ik snap ni waarom ze nu oude La Rocca tapes zitten af te spelen :whip: :conf: |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Real
Liefst minstens 24uur van tevoren is de "regel". |
Dat is me niet gezegd geweest, verdekke toch. Anyway ik zal deze set dan wel is uploaden ofzo, volgende week zowieso een andere set :) |
|
|
| Jasperovitsj |
En die mannen kunnen anders ook een pak trainwrecken precies :nervous:
Hopelijk lag het aan de monitirs ofzo daar, want als dat het niveau van de belgische toppers is :o |
|
|
| IgnazZio |
Vanaf 20h ben ik weer live te horen op Evolution FM. Luister zeker mee tot 21h voor een set vol nieuwe tracks van oa Derek Howell, Max Walder, en veel meer!
Winamp: http://209.51.154.234:8000/ |
|
|
| Transfusion |
We proberen dan maar opnieuw deze week
Transfusion - 3600 seconds to tell a story part 4 (lazerhothits)
van 20.00 tot 21.00
01. Primer - Everlast
02. Mr Sam - Lyteo (Rank 1 remix)
03. Dj Ton TB - Electronic Malfunction
04. Marco V - Calling the shots
05. Octagen and M.I.D.O.R. - Flyback
06. Galen Behr - Till we meet again
07. Elles de Graaf - Show you my world (Ferry Corsten extended mix)
08. Primer - Skywalker
09. Marcel Woods - Advanced (Woods re-visit-ed mix)
10. Fred Baker - Total Blackout
Ik kan zelf niet luisteren, zou iemand een gil kunnen geven in deze thread moest het uitgezonden worden. thx
Na mijn set is het trouwens de beurt aan Jasperovitsj :) |
|
|
| Transfusion |
| dubbelpost :/ |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Ik kan zelf niet luisteren, zou iemand een gil kunnen geven in deze thread moest het uitgezonden worden. thx
|
Normaal gezien zal het wel uitgezonden worden. Vorige week waren er nu al La Rocca setjes bezig, maar nu waren de U4UA sets van Josi gewoon aant spelen. Dus ik neem aan dat vanavond alles normaal zal verlopen. :)
Kzal ook gelijk mijn tracklist posten, want ik moet straks ook gaan zaalvoetballen tijdens m'n set:
DJ Vega - Deep Reflections episode 3
01. Subsky - Single gun (Subsky solid mix) [Pangea]
02. Clubbervision - The lost dream (Original mix) [Sentient Audio Collective]
03. Rene Amesz - Fragile (Original mix) [Little Mountain]
04. Bart Van Wissen - Hard soil (Original mix) [Earth Audio]
05. Kasey Taylor & Chris Meehan - Humbled (Original mix) [Vapour]
06. Madoka - Thursday night hero (Clubbervision aka Eterea remix) [Noctambula]
07. Chris Lake & Rhythm Code - Wrong turn (Original mix) [Babylon]
08. Matthew Dekay - Clearing the mind (16 Bit Lolitas remix) [Electronic Elements]
09. Peres & Petersky - Hello ladies [Aurium]
Tune in van 21u tot 22u op http://streams.lazernet.be:2400/listen.pls |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Normaal gezien zal het wel uitgezonden worden. Vorige week waren er nu al La Rocca setjes bezig, maar nu waren de U4UA sets van Josi gewoon aant spelen. Dus ik neem aan dat vanavond alles normaal zal verlopen. :)
|
:whip:
Tis weer van da: La Rocca tapes ipv uw set, en waarschijnlijk zal de mijne dan ook niet uitgezonden worden zoals vorige week :rolleyes:
Net op de ftp gechecked, en zowel uw set als de mijne staat erop. Dus daar kan het al niet aan liggen. Wa ne zever seg :mad: |
|
|
|
|