|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Ale we zijn vertrokken !
1. Miro - By Your Side (Sonorous Bright Side Remix)
2. Ronski Speed - E.O.S. (Perry O'Neil Remix)
3. Paul Van Dyk - The Other Side (Deep Dish Other Than This Side Remix)
4. Dave Lambert - Yeah
5. Santiago Nino - Believe (Max Graham Sidechain Remix)
6. Inbox - Freelancer
7. DJ Precision & Terry Bones - Another Situation (Mark Norman Remix)
8. Ronski Speed with Stoneface & Terminal - Incognition (Club Mix) Tune Of The Week :D
9. Ronald Van Gelderen - F!lth
10. Ron Van Den Beuken - Sunset
11. Tiesto - Suburban Train |
|
|
| IgnazZio |
| IK GING DIE OOK DRAAIEN :whip: :D |
|
|
| Real |
Gedaan!
Best wel een aardig setje, al zeg ik het zelf. :D |
|
|
| Moondust |
straks 19.00u www.coolcast.be
tune misschien nu al in da ge 't nie vergeet tegen seffes :D |
|
|
| Moondust |
stoeme naald :whip:
voor de mensen die geluisterd hebben sorry voor de storingen ma 1 van die naalden is er ver aan voor 't minste stukske stof begint alles te kraken...mja who cares anyway! :cool: |
|
|
| Moondust |
| binnen kleine 10 minuten (19.00u) www.coolcast.be ME LIVE! :toocool: |
|
|
| IgnazZio |
Om 19 u begin ik weer aan mn show, 1 u vroeger dan gewoonlijk ;)
Na mij (om 20u) speelt er were ene guest DJ, na Dj Real 2 weken geleden, deze keer is het Arno F van Nederland.
WINAMP: http://209.51.154.234:8000/listen.pls
Enjoy :o |
|
|
| Jasperovitsj |
Daarnet goed nieuws gekregen: vanaf volgende week is het schedule van Lazerhothits veranderd en heb ik een ietwat aangenamer plaatsje gekregen:
:: Saturday
17:00-19:00 » Josi pres. U4EA FM Progressive
19:00-20:00 » Joe Progressive Trance
20:00-21:00 » Wim Vandeweyer
21:00-22:00 » Vega
22:00-23:00 » JacK Club Industria
23:00-01:00 » LaRocca recordings from saturdays
:D |
|
|
| Real |
| Ik heb nog altijd hetzelfde belachelijke uur. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Bwah, uw uur is nog degelijk. Mijn woensdagnamiddag was gewoon een k*tuur, zeker omdat ze mij tussen 2 allemaal commerciėle dj's van bedenkelijk niveau zetten. Nu zal ik iets meer tot m'n recht komen. :)
En het zal waarschijnlijk ook wel geholpen hebben dat ik de Vinne op die DJ contest in Mortsel heb ontmoet en mezelf ineens heb kunnen bewijzen aan hem. :o |
|
|
|
|