|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
Gabe de Wielen nu bezig aan een proggy setje.
Is idd Hongaar, maar sukkel dat laat ik aan jullie over ;) Kvind hem wel goed kunnen mixen, oordeel zelf maar :D
Stream zit in sig as usual :)
Straks vette (toch wel harde) set van mij :whip: |
|
|
| IgnazZio |
Voil,a binnen een kleine 4 minuten begin ik eraan!
Tune alvast in  |
|
|
| Buoyant |
aanwezig
edit: Ergens een tracklist bij de hand voor tijdens het luisteren nu? Of komt die na de show op dat forum? |
|
|
| IgnazZio |
Komt na de show op het forum.
Deze is de op 1 na beste nieuwe van Max Walder, na French Colors. Deze is Movin' Away! |
|
|
| IgnazZio |
Voila, de tracklist staat op het forum in mijn sig!
Bedankt voor het luisteren!
Volgende week geen show... vakantieeeeeeee |
|
|
| DJ Bart J |
| Niemand naar mij aant luistere?? :D :D |
|
|
| IgnazZio |
Khad een 20-tal minuten geluisterd, dan moest ik stoppen (ik heb een upload-limit)...
Was wel aangenaam  |
|
|
| Real |
Morgen, zaterdag 25/02/2006 draai ik een volledige namiddag op T-Spirit, onder de vrolijke naam "Real Non-Stop".
Van 13u tot 17u30 (misschien nog iets langer) zal ik constant streamen.
Dus een kleine 5 uur lang alle vormen van trance, zowel classics als splinternieuwe tunes.
Vorige keer dat ik dit deed (onder de naam Real In Concert, in juli 2004 was dat), was ik aan 260 minuten geraakt. Dat ga ik nu proberen te breken. :wtf:
Tune in aub. :)
Links:
T-Spirit
Winamp Livestream
Windows Media Player Livestream |
|
|
| Real |
| Nog een kwartiertje jongens, tune in. :wtf: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Nog een kwartiertje jongens, tune in. :wtf: |
Hou je een playlist bij en wordt het recorded ? :p |
|
|
|
|