|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En blijkbaar wordt mijn set toch uitgezonden, maar wel die van vorige week :rolleyes:
...
Wim, als ik u was zou ik toch eens een mailtje naar de Vinne sturen hoor :s |
Godverd*mme
Zonet een mailtje naar Vinne gestuurd. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ge neemt toch op in 128k? |
|
|
| Transfusion |
| Jup, filesize is trouwens ongeveer evengroot als die van de anderen dus dat is iig het probleem al niet. Men benaming is ook hetzelfde als vroeger dus dat is het ook al niet, ik tast in het duitser. Er is kak aan de knikker! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Transfusion
ik tast in het duitser. |
Unfortunate typo :o |
|
|
| Transfusion |
| Doeme toch, ik tast in het duister natuurlijk. Daar heb je me de pen op mijn neus gezet. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ikke wel een paar keer, en twas McProg à la carte :p
|
Poteejto potaato. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Voor de goede orde @ Real & Transfusion: da was een fratske hé :) |
|
|
| Transfusion |
| Vinne was een weekje gaan skiën, dermee dat het eventjes goed fout is gelopen :) |
|
|
| IgnazZio |
Van 19h-21h weer live radioshow, deze maar met een speciale guest: Freezel! Zijn mix is te horen tussen 19 en 20 h, daarna ben ik er weer live op!
Stream: zie sig |
|
|
| IgnazZio |
Begonne!
Zie Tracklist Section! |
|
|
|
|