|
Radioshows van Belgische Amateur Dj's (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| IgnazZio |
| Tune in binnen 3 minuten, gasten! |
|
|
| Bertn |
ik hoor als openingstrack umek?
is het heart of techno of zo?:) |
|
|
| IgnazZio |
Jup :)
Sorry voor de 1ste -mix, maar mn mixer deed raar!
Nu opgelost!
Enjoy ;) |
|
|
| Bertn |
| er gaat iets mis met die stream. ik hoor constant skippende beats en zo |
|
|
| IgnazZio |
Heart of Trance 1.9 31-10-2005
01/ Umek - Gatex (Tiesto Remix)
02/ M.I.K.E. - Fuego Caliente
03/ Mojado ft Mr Sam - Terremoto
04/ Mauro Picotto - Lizard (Montana Remix)
05/ Frank Biazzi - Fiction
06/ Max Walder & Manu Kenton - Adrenaline
07/ Dark Alliance - Genetic
08/ Bart Claessen - Playmo (1st Play)
09/ Tiesto ft Junkie XL - Obsession (Frank Biazzi Remix)
10/ Panorama - Destroy The Sound (Max Walder Remix)
This was it :cool:
Techy dees week |
|
|
| The_G0dfather |
| one hell of a starter :crazy: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
one hell of a starter :crazy: |
eerder "lamest remix EVER":o |
|
|
| The_G0dfather |
| mja, ken de remix eigl niet ma wel een zalige plaat iig |
|
|
| IgnazZio |
Afgelast: Blijkbaar mag een nieuwe DJ op mijn slot proberen :rolleyes:
I'm outta there, ing RetroTech!
Kan iemand mij een zender aanbevelen? |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Afgelast: Blijkbaar mag een nieuwe DJ op mijn slot proberen :rolleyes:
I'm outta there, ing RetroTech!
Kan iemand mij een zender aanbevelen? |
boo !!
we want ignazzio ! ;) |
|
|
|
|