|
[03-12-2005] Tiesto.com Pres. Tiesto - Heineken Music Hall, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Dj_Day-V |
| quote: | Op zaterdag 3 december staat Tiësto met een zes uur durende set in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Hij wordt op deze avond bijgestaan door DJ’s Ton T.B & Phynn. Sinds mei dit jaar is Tiësto niet meer in Nederland te zien geweest.
Aanstaande zaterdag start een exclusieve pre sale voor leden op de vernieuwde website van Tiësto: www.tiesto.com. De reguliere kaartverkoop begint woensdag 12 oktober om 10.00 uur.
Na een intensieve tourperiode door heel Europa en een eerste Tiësto in Concert in de Verenigde Staten, is de nummer 1 DJ van de wereld eindelijk weer in Nederland te zien. Op zaterdag 3 december staat Tiësto in de Heineken Music Hall waar hij maar liefst zes uur zal draaien.
De nacht start met een warming up set van DJ Ton T.B., een door de wol geverfde Black Hole deejay, waarna rond middernacht Tiësto zelf de draaitafels voor 6 uur zal overnemen. Nieuw talent van Black Hole, DJ Phynn, die tevens zijn Heineken Music Hall debuut maakt, sluit de avond af. En zoals verwacht kan worden van een Tiësto show zal er uiteraard weer een geweldige productie staan met spectaculaire special effects en visuals.
Om de echte fans te verzekeren van een ticket begint aanstaande zaterdag 1 oktober een exclusieve pre sale op tiesto.com. Members van de site kunnen hier een week voor de reguliere kaartverkoop al tickets kopen.
De show op 3 december komt in de plaatst van 4 seasons: Summer! dat afgelopen juni zou plaatsvinden maar om productionele redenen werd uitgesteld. Reeds gekochte kaarten voor 4 seasons Summer! blijven wel geldig voor de show op 3 december. |
4 Seasons (uitgesteld) : http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=265053 |
|
|
| Mighty Johnny |
| i think i will be there... i would say,thats maybe a "new Sort" of tiesto in concert ... but i think this constellation is great... 6 hours Tiesto!!!! :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Unique2701 |
Oe la la! :D :D :D
I think i'm going to be there! |
|
|
| Unique2701 |
| leuke manier om een pre-sinterklaas feesje te houden :eyes: |
|
|
| emma |
kaartje ligt hier mooi onder het stof te wachten.
Wel leuk dat het een 6uur durende set is |
|
|
| DJ_Siesta |
| erg gaaf, alleen hadden ze de 1e en 3e dj wel kunnen schrappen imo. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
erg gaaf, alleen hadden ze de 1e en 3e dj wel kunnen schrappen imo. |
:wtf: :stongue:
8 uur Ton T.B. en je gaat wel ? |
|
|
| Muppy |
| word je toch ook genaaid...4 seasons was tenminste nog met montana en mark norman als ik het me goed herinner...dat 10x liever dan Ton T.B.:nervous: |
|
|
| Tim81 |
| Dan is ook Park Avenue !!!!!! |
|
|
| moogwai |
Eigenlijk heb ik best weer eens zin in een paar uur Tiesto. Snel beslissen dus, anders is het volgende week al uitverkocht.
| quote: | Originally posted by Muppy
word je toch ook genaaid...4 seasons was tenminste nog met montana en mark norman als ik het me goed herinner...dat 10x liever dan Ton T.B.:nervous: |
Maar nu hoef je tenminste niet zo vroeg te gaan, want je mist niks. Half 12 binnen is ook een mooie tijd :D |
|
|
| AversusZ |
aanwezig :)
denk overigs niet dat het zo'n storm zal lopen. Bij de ISOS 4 party verkoop via de website waren er genoeg kaarten weken later te krijgen. |
|
|
|
|