|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| John |
Hier spreekt de bron van al het kwaad ook weer es...
en zie ik nu dat et hier over de bold en de beautiful gaat????:D
henkie_henk boete van 4e categorie is maximaal 25.000 (guldens...weetni in euros)..(5e cat. is max 100.000 gulden)
maar waarvoor zou je zon boete krijgen dan? stout geweest?
:) |
|
|
| Dj Alpha |
| zeg John, wanneer komt die Linn nou weer een post doen? Ze moet wel terug komen hoor! |
|
|
| Donna |
No time 4 miss P anylonger:)
De server van www.basicbeats.net is up and running smoooothly!!
Live mixing now!
In februari komt Dj-Dazzle als eerste een live-mix doen voor ons...
Tuneeeeeee and enjoy!!:cool: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Donna
No time 4 miss P anylonger:)
De server van www.basicbeats.net is up and running smoooothly!!
Live mixing now!
In februari komt Dj-Dazzle als eerste een live-mix doen voor ons...
Tuneeeeeee and enjoy!!:cool: |
dazzle wiesdat?? :rolleyes: |
|
|
| Donna |
| hehe zou je toch echt wel moeten kennen,Dazzle is van blackhole too en heeft de freedom cd's gemixed,also een aantal zeer vette producties gemaakt,en ach op een aantal *aardige* feestjes gedraait,kortom,vrij bekend hoor;) |
|
|
| LightForce |
Dit is gewoon weer uiterst jammer dat een dame zich door ons gedrag zich uit het veld laat slaan. Valt meer weer tegen...... :p
Maar ja misschien verdienen wij het?????? Wie zal het zeggen....
Dj Dazzle???? hmm luisteren dan maar kijken of het beetje veelbelovend klinkt :toothless
en over die boete 25.000 : 2,20371 = € 11344,505402253472553103629787949 hmm afgerond €11345
hmm 100.000 = € 45387 <-- met die euro lijkt het minder stout ;)
Gegroet |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Donna
hehe zou je toch echt wel moeten kennen,Dazzle is van blackhole too en heeft de freedom cd's gemixed,also een aantal zeer vette producties gemaakt,en ach op een aantal *aardige* feestjes gedraait,kortom,vrij bekend hoor;) |
inderdaad nog nooit van gehoord.... |
|
|
| HiGH_NrG |
DJ Dazzle draait best wel relaxed...
Zou je toch eigenlijk wel moeten kennen als bezoeker van t forum |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by John
henkie_henk boete van 4e categorie is maximaal 25.000 (guldens...weetni in euros)..(5e cat. is max 100.000 gulden)
maar waarvoor zou je zon boete krijgen dan? stout geweest?
:) |
Jezus.. das best veel geld ja.. maar ff iestie minder stout doen dan.. |
|
|
| Little Theseus |
Bw.Sr.24 art 23:
er zijn zes categorieen;
De eerste categorie, vijfhonderd gulden;
de tweede categorie, vijduizend gulden;
de derde categorie, tienduizend gulden;
de vierde categorie, vijfentwintigduizend gulden;
de zesde categorie, een miljoen gulden.
Bij veroordeling van een rechtspersoon kan, indien de voor het feit bepaalde boetecategorei geen passende bestraffing toelaat, een geldboete opgelegd worden tot ten hoogste het bedrag van de hoogste categorie (snap jij het snap ik het?)
Wel uit mn blote kop opgeschreven dit, die boetes dan, en dan nog beweren dat ik mn tentamen recht vandaag kut heb gemaakt :D
Anywayz, de hoogste boete die je in nederland kan krijgen is een miljoen! Dus als je nou ff tien miljoen losmaakt ergens, een jaartje de bak in en hoppa! 9 miljoen om verder mee te leven!
Dus Henkie, je moet kiezen: OF SUPERMEGA stout doen, of gewoon je bek houe :D
Wel krom, ik heb alles moeten leren uit een burgerlijk wetboek van 2001/2002 maar ik heb nog geen euro gevonden in dat boek!
Recht schrijvers zijn maar nerds; willen ze dat iedereen na tien uur 's avonds vuurwerk mag afsteken, schrijven ze 10.00 uur op ipv 22.00!! Foutjuh! (waar alle jeugd dankbaar gebruik van maken :)) |
|
|
| M5 |
pff...zit ik me hier ook ff in mijn wetboekkie te bladeren , maar dat strafrecht ziet er toch wel errug ingewikkeld uit :eyes: ben blij dat ik me portie recht voor dit jaar alweer gehad heb! :D
maare Henkie zal wel precies weten hoe de vork in de steel zit , want hij studeert namelijk niet voor niets management , economie en RECHT ....of lul je je er weer onderuit henkie? :) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
zeg John, wanneer komt die Linn nou weer een post doen? Ze moet wel terug komen hoor! |
misschien alsje et lief vraagt? :) :)
ben ik trouwens de enige die de € als een vierkantje zie in de posts? |
|
|
|
|