|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Lindsey
Hey John!!
Dankjewel voor de welkomstthread :) Ik ben nu te laat, moet gaan werken, ik spreek je strax wel als ik terug ben!!!
doei!!! XXXX Lin |
Ten eerste: Als je nieuw bent is een foto posten verplicht.
Ten tweede: WELKOM!!! :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by John
nee hoor, speciaal geval
....n00bje....hmmja, ik zou maar es gaan slapen als ik jou was :D :D
ohw en sorry van die dubbelpost...:) |
Niks Sorry, wat ken jouw die Henkie_henk nou schelen.... |
|
|
| Henkie_henk |
MMmmm binne 20 seconden staat er
code:
Originally posted by !_PeTrus_!
Hoi ik ben homo...
ipv wat er nu staat
en een beetje regels houwe mag wel.. |
|
|
| Donna |
watch out,ze willen nudepics;)
Leuk weer s een girlie hiero,zijn r maar een paar,have fun al stelt t forum niet echt veel meer voor vinnik.
Misschien dat de n00bjes daar wat aan gaan doen henk:P
Sja ik heb heerlijk geslapen:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Donna
watch out,ze willen nudepics;)
Leuk weer s een girlie hiero,zijn r maar een paar,have fun al stelt t forum niet echt veel meer voor vinnik.
Misschien dat de n00bjes daar wat aan gaan doen henk:P
Sja ik heb heerlijk geslapen:) |
lol :p meejbee..
woon jij trouwens in Zaanstad joh? kewl.. dat ken ik ook nog goed zeg! zwanzig minuutjes van a'dam.. 30 van h'dorp.. of wast nou 50.. zie je.. ken ik heel goed.. heb er ook 2 maandjes gewoond denkt ik... |
|
|
| Donna |
ja man,wormerveer,idd paar fukkerige mins van adam,als je in de buurt bent kom je maar een bakkie halen hoor:P
id&t schijnt hier ook ergens te huizen maar zou nie weten waar,wormerveer is maar mierenplekkie dus dunno waar die verstopt zitten,maybe obi knows:) |
|
|
| Blik |
ik heb al een foto gezien!!!!!!!
niet verkeerd hoor :p
maar ze is al bezet jongens, dus handjes thuis allemaal :D |
|
|
| Gekhous |
bepaal lekker zelf wel waar ik mn handjes laat ;)
& Henkie, tof dat je 30 uur achter je computertje kan zitten!! ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Gekhous
bepaal lekker zelf wel waar ik mn handjes laat ;)
|
Gekhous has a mind of its own.. :p:p ..
wel leuk natuurlijk nieuw nieuwe member en nog een meisje/vrouw(:D) ook.. hee blik staat zij op die foto die john had gepost in die innercity thread?? |
|
|
| Optimus Trance |
| Mijn handjes zijn onder tafel ghehehe:D:D:D |
|
|
| Flippe |
k zou zeghgen welkom of zo,
enne wil nog wel een Foto zien |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Gekhous has a mind of its own.. :p:p ..
wel leuk natuurlijk nieuw nieuwe member en nog een meisje/vrouw(:D) ook.. hee blik staat zij op die foto die john had gepost in die innercity thread?? |
ja op die foto ook :) |
|
|
|
|