|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by John
welke 3 dan? |
LOLLLLL |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jaja jongens nu hebben jullie de gevolgen van jullie gedrag naar vrouwen ondervonden..........laat maar weer zien dat de jeugd van tegenwoordig weinig respect voor het vrouwelijk geslacht kan opbrengen.........het gaat vandaag de dag niet alleen maar om het lichaam, om de mooi ronde borsten met harde tepels, mooi strakke kontjes waar je lekker met je handjes over kan aaien, het mooie strakke buikje waar je lekker slagroom van af kan likken, het gaat niet alleen om neuken.........dus daarom vind ik dat IK juist diegene ben die haar mag "inwerken" op het forum.......bij haar thuis natuurlijk :p |
hehe, jij bent zeker van de oude garde :-), we leven nu in een ander tijdperk :) |
|
|
| HiGH_NrG |
welke 3 dan? |
Nou om precies te zijn: Eye-riz, miss proximus en Donna...
En de laatste 2 hebben t nie zo op elkaar... |
|
|
| Miss Proximus |
welke 3 dan? |
hahaha gewéldig :D
geldt ook voor de post van alpha trouwens :)
donna gaat wapenloos.....o nee die heeft immers scheermessen!!
en ik draai me gewoon om en dan is DOnna DOOOOOOOD! GEPLET!!!!!!! als een oud wijf onder een bus :rolleyes:
lol....whatever :D |
|
|
| Donna |
sja ik use me scheermessen wel ja,een real vrouw heeft immers alleen haar boven der ogen en op t koppie:stongue:
De rest ontgaat me een beetje,omdraaien,is dat ondersteboven?? offuh je ass naar me toe draaien,als ik geplet moet worden zul je eerst bovenop me mogen,en daar heb jij nou net t uiterlijk niet voor:rolleyes:
Verder doe je af en toe wel aardige replies,maar deze is echt zelfs beneden jouw nivo:)
Ennuh,denk als je 31 bent nog maar ff terug aan mij,als je uitgezakt achter je kinderwagentje loopt omdat je t vet niet hebt kunnen verwerken:P
Ik ben proud op mn leeftijd,wanna stay 31 4-evah,t schopt kont om *meisjes* als jij wanhoopspogingen te zien doen om bij de grote mensen te horen,ben echt blij dat mannen die trieste eigenschap niet hebben,CheerS PallS;) En daar komt bij dat er wel erggg veel ppl van mijn leeftijd op feesten komen vind je ook niet,wij rijpe chicks ownen girlie,so bow down indeed en lik me schoenen biatch,make them shine brightttt,en neem die van henkie ook maar ff mee:P
En Miss.P ga lekker je engelse *mates* entertainen joh,hier is niet alleen je gepost maar eigenlijk jijzelf gewoon *useless*
*plopperdeplop* |
|
|
| Eye-Riz |
Wat is het toch weer leuk om jullie replies op elkaar te lezen :)
Jullie schelden maar wat jullie willen, allemaal erg grappig, maar ik wil niets horen over leeftijd :D |
|
|
| Darkzwever |
Lieve Donna toch!
Zo ken ik je niet hoor, maar aangezien je zo lief bent zul je wel gelijkt hebben.
Dus miss Proximus : Gaat schoensmeer kopen! :stongue:
Darkzwever
PS : het laatste biertje is Bocardi en Relli moet er nog steeds 1 ontvangen |
|
|
| Dj Alpha |
| Dit forum roelt :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Wat is het toch weer leuk om jullie replies op elkaar te lezen :)
Jullie schelden maar wat jullie willen, allemaal erg grappig, maar ik wil niets horen over leeftijd :D |
leeftijd is ook maar relatief toch? maar aangezien we niet op de markt staan en geen vissen hebben om mee te gooien, moet je toch ergens mee gooien :D
ennu......overdrijven is ook een vak donna :stongue: |
|
|
| Donna |
ik gooi nooit op de markt met vissen,is echt mishandeling you know!! naja je gaat r tenminste nie op zitten da scheelt alweer:)
Maarre ik overdrijf echt niet hoor,ik scheer echt alles behalve me wenkbrauwen!!!!!
Cmonnn baby,light my fireeee:D |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Donna
Maarre ik overdrijf echt niet hoor,ik scheer echt alles behalve me wenkbrauwen!!!!! |
Donna heeft geen haar op dr hoofd
:D
geintjuh hoor Don ;) |
|
|
|