|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Gekhous |
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrauw :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |

LOl, je ziet er lekker uit hoor. Nix mis mee :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Woehoehoeiiiiiiii! |
|
|
| John |
| petrus waarom heb je die foto nou hier gezet dat willik helemaal niet grrr en de digicam deed trouwens gaar hehe :P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by John
petrus waarom heb je die foto nou hier gezet dat willik helemaal niet grrr en de digicam deed trouwens gaar hehe :P |
:conf:
Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik zie het verschil niet tussen een directie link plaatsen of de foto er maar neer pleuren.
Moet je de link maar niet plaatsen, dan kan ik m ook niet posten :D
GReeTZ |
|
|
| Little Theseus |
Heej nieuwe mensen op t TAforum :)
Das altijd mooi!
Welkom! |
|
|
| serialkillah |
| quote: | Heej nieuwe mensen op t TAforum
Das altijd mooi!
Welkom! |
ja dat vindt ik ook:D
en helemaal waneer die mensen er dan ook zo uit zien:D
enne..... welkom:) |
|
|
| Dj Alpha |

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| Donna |
hehe zou jij ook zo'n stempel van haar op je pict. krijgen alpha?:P
*pSycH!* |
|
|
| DjRV |
| Welcome,have a blast :) |
|
|
| M_Peror |
| :D Nou bij deze welkom op het forum... |
|
|
|
|