return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 9)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
:) ik las net iets grappigs :)

Donna...ik moet je deze keer ff uit de brand helpen, want je zegt dat je B-O-L-D bent :) dus ik wil je graag duidelijk maken (en ik ben dus niet sarcastisch nu) dat je nu jezelf beledigt:

bOld = namelijk Lelijk in t Engels

en

bAld = kaal in t Engels


dat wil je vast ff corrigeren dan :)

dit moet denk ik episode II zijn, miss strikes back.. dan komt Donna zo meteen met: Return of the Donna.. (om maar eff in Star Wars termen te spreken :D:D)
John
kan iemand ff de titel van deze thread veranderen in miss p vs donna ofzo? :D
Miss Proximus
ben ik s een keer politiek correct is t weer nie goed!!

tommerts :D
Eye-Riz
quote:
nee het was een thread in de chill-out (als ik het me goed herriner) en tijdens het lezen, kwam ik volgens mij ook nog eens Eye-Riz tegen.. hoe heette die thread nou, iets met the woman body ofzo


WAT NU WEER?!?
ik weet nergens van :clown:
Donna
Ik ben beide prox;)
En ach,mensen snappen wel wat ik bedoel,kaal,lelijk,all in 1.

Jij bent r toch ook hoop ik wel kaal bij?,bij dat bold bedoel ik?
Oerwouden bij meisjes zijn heel lelijk en dan ist weer dubbel lelijk,heb ook nooit gezegt dat ik mezelf mooi vond,heb alleen gezegt dat jij wat meer vulling had om uit te zakken remember,beetje bij de les blijven.
Ok ppl ik ben dus lelijk en ik rook ook nog,maar kaal ben ik wel!
:stongue:

hihi nu lees je alweer wat grappigs:D
TimeportE
quote:
Originally posted by Eye-Riz


WAT NU WEER?!?
ik weet nergens van :clown:

whehehe.. it wasn't me.. :D:D
Donna
Moet btw wel zeggen dat dit een slimme move van je is,deze thread gebruiken om de wat minder slimme mensen onder ons te laten vergeten waarom je ook weer zo'n lame d00sje was,leuke poging,maar zeer doorzien:sadgreen: hmm dit poppetje hebbik nog nooit gebruikt,ziet r wel skattig uit:toothless
Remy D
WHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA ROFL :D:D:D:D:D:D
Donna
bold:
1. brutaal, gedurfd, stout, stoutmoedig, vermetel, waaghalzerig
be bold
1. bestaan, durven, wagen


*giggle*:p
Dj Alpha
Bold, tsjaa.. ik weet dat t iets betekent maar wat...? :rolleyes:

Optimus Trance
The Bold And The Beautifull...
Optimus Trance
Hahaha, de grap is als John niet een thread had aangemaakt dit allemaal niet was gebeurd whehehe:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement