|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
whahahahha, via online help? |
Neej, ik kom gelijk langs om dr te neu... eeehh... helpen:D:D:D |
|
|
| Blik |
| ok, na dat kinderachtige gesprekje van siesta op IRC kunnen we er zeker van zijn dat we haar niet meer op het forum terugzien......maja, broekies moeten er nog van leren :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Miss proximuss
en sterrukuh grap Kaptein |
die van jou ook :stongue:
en nou wedden wie de meeste zinvolle posts heeft en wie niet constant van onderwerp verandert...behalve nu dan.....
en nu draag ik het woord weer over aan Optimus Trance :)
o ennu....waar is die linn nou? des te meer meisjes des te gezelliger!! ;) |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
o ennu....waar is die linn nou? des te meer meisjes des te gezelliger!! ;) |
psies ;) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
die van jou ook :stongue:
en nou wedden wie de meeste zinvolle posts heeft en wie niet constant van onderwerp verandert...behalve nu dan.....
en nu draag ik het woord weer over aan Optimus Trance :)
o ennu....waar is die linn nou? des te meer meisjes des te gezelliger!! ;) |
Jaaaa, waar blijft ze nou??? Ze krijgt een warm welkom van ons allemaal!!!:D:D:D Ennuuh...we willen pics pics pics!!!!!!!! |
|
|
| John |
| hrm, misschien dat een beetje respect tonen helpt? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by John
hrm, misschien dat een beetje respect tonen helpt? |
Wij zijn een en al respect n00dle... :rolleyes:
Ik heb er op IC gezien dus ik heb wel respect :D |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Wij zijn een en al respect n00dle... :rolleyes:
Ik heb er op IC gezien dus ik heb wel respect :D |
ja jij wel maar niet iedereen =)
maar ik denk niet dat ze ooit nog kom posten...:( |
|
|
| Eye-Riz |
| Respect is hier over het algemeen een onbekend woord, dus reken er niet te veel op John :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Respect is hier over het algemeen een onbekend woord, dus reken er niet te veel op John :) |
ik houuuu van jouuuuuuuuu
O wonderschone ravenzwarte bloemenbladeren, o geel en rozerode tong. Van de bloem die mij gevangen hield. Van de bloem die bijna vrucht is. Bijna vrouw.
Ik voel je zachte zwarte huid -haast wit, zo zwart. Je adem, huid!, je adem in je huid. Je huid als ademhuis. Je huis als thuis, als muis -te vroeg.
Adem, adem, adem in je huid. Amen in het huis. Je huis als huid. Je huis als kluis. Kluis voor armen ademnood. Armen waternood. Je huis, je noot. Amen waternoot. Je huis, mijn muis je amenhuis. Je huis mijn kluis mijn nacht.
|
|
|
| Optimus Trance |
We houden allemaal van Eye-Riz hehehe:D:D:D
(kusje Eye?) |
|
|
|
|