return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 13)
View this Thread in Original format
TimeportE
quote:
Originally posted by John


ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig :(

GEFELICITEERD!!!! je kan nu niet meer zien wanneer iemand jarig is... maar toch alvast gefeliciteerd, je werd 18/19, ik weet niet meer precies hoe oud.. :):)
John
hehe mn hint heeft gewerkt, bedankt snug en timE=)))..ik heb trouwens de leeftijd van 19 jaren bereikt:) :)

en deze thread gaat idd nergens meer over...het had een thread moeten zijn met 1 replytje..maja happens hehehe
nou de mazzzzels en ik vind dat dit wel de laatste post van deze thread is
over en sluiten :D
Eye-Riz
quote:
ik vind dat dit wel de laatste post van deze thread is

zo, vind jij dat?
:D oeps, nu is het niet meer de laatste post... :p
Optimus Trance
Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit?:D:D:D
kolkiewolkie
ja, daar ben ik nou ook wel benieuwd naar johnieboy..:D

gefeliciteerd nog trouwens

wel lastig dat je dat tegenwoordig niet meer kunt zien wie er jarig is die dag (of kan dat nog wel?? laat me het dan ff weten waar dat is :) )

greetz kolkiewolkie
LightForce
Okay Okay Gefeliciflapsteerd en dat dan weer een paar threads later en een nogal zeikerend dagje op me werk :)

Lang leve chago mensen op het werk.

Maar bij deze:

GEFELICITEERD GEFELICITEERD en euhm GEFELICITEERD!!!!!
Miss Proximus
Gefeliciteeeeeeeerd :)

en succes met Linn :) :p
Gekhous
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit?:D:D:D


bij Alpha is dat zo goed als hetzelfde!!! ;);)

John, feli!!
John
quote:
Originally posted by Optimus Trance
Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit?:D:D:D


bedankt iedereen :)

lindsey is mijn beste vriendinnetje:) en we gaan altijd samen naar feessies enzo..ken der al sinds groep 7 (9 jaar ofzo is dat dan)
ik zit dus niet achter der aan en het is ook niet mn vriendin

any more questions? :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by John
any more questions? :D


dr 06 en cupmaat?:p:D:D

DJ_Siesta
LINNNNNNNNNNNNNNNNNNN waaaaar blijf je nouuuuuuuuuuuu.

WE WANT YOU,GEILE SLOEDER
Jeroennnn
uuuuuuuuh......oooooooo-k!!????? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement