|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by John
ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig :( |
GEFELICITEERD!!!! je kan nu niet meer zien wanneer iemand jarig is... maar toch alvast gefeliciteerd, je werd 18/19, ik weet niet meer precies hoe oud.. :):) |
|
|
| John |
hehe mn hint heeft gewerkt, bedankt snug en timE=)))..ik heb trouwens de leeftijd van 19 jaren bereikt:) :)
en deze thread gaat idd nergens meer over...het had een thread moeten zijn met 1 replytje..maja happens hehehe
nou de mazzzzels en ik vind dat dit wel de laatste post van deze thread is
over en sluiten :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | ik vind dat dit wel de laatste post van deze thread is |
zo, vind jij dat?
:D oeps, nu is het niet meer de laatste post... :p |
|
|
| Optimus Trance |
| Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit?:D:D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
ja, daar ben ik nou ook wel benieuwd naar johnieboy..:D
gefeliciteerd nog trouwens
wel lastig dat je dat tegenwoordig niet meer kunt zien wie er jarig is die dag (of kan dat nog wel?? laat me het dan ff weten waar dat is :) )
greetz kolkiewolkie |
|
|
| LightForce |
Okay Okay Gefeliciflapsteerd en dat dan weer een paar threads later en een nogal zeikerend dagje op me werk :)
Lang leve chago mensen op het werk.
Maar bij deze:
GEFELICITEERD GEFELICITEERD en euhm GEFELICITEERD!!!!! |
|
|
| Miss Proximus |
Gefeliciteeeeeeeerd :)
en succes met Linn :) :p |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit?:D:D:D |
bij Alpha is dat zo goed als hetzelfde!!! ;);)
John, feli!! |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Johnnie, wat is die Linnnn van je? Je vriendinnetje? Iemand waar je acheraan zit?:D:D:D |
bedankt iedereen :)
lindsey is mijn beste vriendinnetje:) en we gaan altijd samen naar feessies enzo..ken der al sinds groep 7 (9 jaar ofzo is dat dan)
ik zit dus niet achter der aan en het is ook niet mn vriendin
any more questions? :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by John
any more questions? :D |
dr 06 en cupmaat?:p:D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
LINNNNNNNNNNNNNNNNNNN waaaaar blijf je nouuuuuuuuuuuu.
WE WANT YOU,GEILE SLOEDER |
|
|
| Jeroennnn |
| uuuuuuuuh......oooooooo-k!!????? :rolleyes: |
|
|
|
|