|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by John
ben ik trouwens de enige die de € als een vierkantje zie in de posts? |
moet je FF de "eurokit" gaan ophalen bij Micro$oft.... :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
maare Henkie zal wel precies weten hoe de vork in de steel zit , want hij studeert namelijk niet voor niets management , economie en RECHT ....of lul je je er weer onderuit henkie? :) |
K had opgezocht voor wat ik theorteisch hypothetisch gezien vanplan was.. of dat wettelijk mog enzow.. :p enneh stond boete 4e graad op :D Maar k wist nie hoe hoog dat was.. nja is dus wel redelijk hoog lol :D
enneh Recht RUled man.. handig om al die dinge te weten |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by John
misschien alsje et lief vraagt? :) :)
ben ik trouwens de enige die de € als een vierkantje zie in de posts? |
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawww asjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeef???
ill be a good boy, i really will!!
en ik denk inderdaad dat jij de enige ben die de € als een vierkantje ziet :) |
|
|
| Dj Alpha |
| Linnnnnnnnnnnn kom je weer truggggggggggggggg???? :) |
|
|
| Yarnie |
tyring man wat s die linnnnnnnn toch populair 10 pagina's terwijl ze
pas een keer wat gezgd heeft.......
was k maar zo populair;)
Grtz....
Yarnie |
|
|
| Gurian |
Proef ik hier een beetje jaloezie??¿¿
Das wel een slechte eigenschap he Yarnie
(oh damn das een andere post :D) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Gurian
Proef ik hier een beetje jaloezie??¿¿
Das wel een slechte eigenschap he Yarnie
(oh damn das een andere post :D) |
Lip houde!!! |
|
|
| LightForce |
In mijn interpetatie van Lip houden zeg ik liever:
ZIP THA LIP!!!!
whehehe mijn interpetaties zijn zo geweldig :p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Lip houde!!! |
Schaamlip?:D:D:D |
|
|
| LightForce |
| quote: |
Original posted by Optimus Trance
Schaamlip? |
Ben je geil of wil je een koekie????? ;) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by LightForce
Ben je geil of wil je een koekie????? ;) |
ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by John
ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig :( |
Subtiele hint om te zeggen dat je gefeliciteerd wilt worden :)
Gefeliciteerd! :)
Damn, deze thread gaat echt nergens over. |
|
|
|
|