return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 12)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by John

ben ik trouwens de enige die de € als een vierkantje zie in de posts?

moet je FF de "eurokit" gaan ophalen bij Micro$oft.... :)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5

maare Henkie zal wel precies weten hoe de vork in de steel zit , want hij studeert namelijk niet voor niets management , economie en RECHT ....of lul je je er weer onderuit henkie? :)


K had opgezocht voor wat ik theorteisch hypothetisch gezien vanplan was.. of dat wettelijk mog enzow.. :p enneh stond boete 4e graad op :D Maar k wist nie hoe hoog dat was.. nja is dus wel redelijk hoog lol :D

enneh Recht RUled man.. handig om al die dinge te weten
Gekhous
quote:
Originally posted by John


misschien alsje et lief vraagt? :) :)

ben ik trouwens de enige die de € als een vierkantje zie in de posts?



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawww asjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeef???

ill be a good boy, i really will!!

en ik denk inderdaad dat jij de enige ben die de € als een vierkantje ziet :)
Dj Alpha
Linnnnnnnnnnnn kom je weer truggggggggggggggg???? :)
Yarnie
tyring man wat s die linnnnnnnn toch populair 10 pagina's terwijl ze

pas een keer wat gezgd heeft.......

was k maar zo populair;)

Grtz....

Yarnie
Gurian
Proef ik hier een beetje jaloezie??¿¿

Das wel een slechte eigenschap he Yarnie
(oh damn das een andere post :D)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Gurian
Proef ik hier een beetje jaloezie??¿¿

Das wel een slechte eigenschap he Yarnie
(oh damn das een andere post :D)


Lip houde!!!
LightForce
In mijn interpetatie van Lip houden zeg ik liever:


ZIP THA LIP!!!!

whehehe mijn interpetaties zijn zo geweldig :p
Optimus Trance
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Lip houde!!!


Schaamlip?:D:D:D
LightForce
quote:

Original posted by Optimus Trance
Schaamlip?


Ben je geil of wil je een koekie????? ;)

John
quote:
Originally posted by LightForce


Ben je geil of wil je een koekie????? ;)


ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig :(
SnuggLe
quote:
Originally posted by John


ik wilde eigenlijk een normaal kadootje...ik was gistere nml jarig :(


Subtiele hint om te zeggen dat je gefeliciteerd wilt worden :)

Gefeliciteerd! :)

Damn, deze thread gaat echt nergens over.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement