|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Van schrik durft ze al niet meer te komen op t forum...:D:D:D |
|
|
| Dj Alpha |
t was maar n grapje hoor :D
[NUDEMODE]welkom op t forum en dat je maar snel n keer langskomt[/NUDEMODE] :p |
|
|
| New Wave |
| sjonguh sjonguh......dikke tieten hey......stelletje geile honden............ :D |
|
|
| DJ_Siesta |
W00000000000000T
You're Welcome :-)
zie we hadden al ff een gesprekje over jou :-)
2(@DJ-Siesta02) lekker wijf
02(@DJ-Siesta02) maar te grote smeoel
02(@DJ-Siesta02) smoel
02(@DJ-Siesta02) grote bek
02(@DJ-Siesta02) die vriend van haar die heeft een brede snikkel
02(01@New_Wave02) owwh die,,,,,,,,,,ja die hebt ik al gezien :-) stelletje geile honden!
02(@DJ-Siesta02) wedden
02(@DJ-Siesta02) lol
02(01@Dj-Alpha02) hahahahahahahaahhaahahah
02(@DJ-Siesta02) ja
02(@DJ-Siesta02) brede smoel
02(@DJ-Siesta02) breedbekkie
02(@DJ-Siesta02) :)
02(01@New_Wave02) hahaha
02(01@New_Wave02) gheghegheghe
02(01@New_Wave02) effe CTRL C CTRL V :-)
02(@DJ-Siesta02) Je moet ook niet die lul in een x erin doen
02(01@Dj-Alpha02) die wordt dus breedbek addict?
02(01@Dj-Alpha02) :P
02(@DJ-Siesta02) whahhaa
02(01@Eye-Riz02) die tracid (6e track he?) is dus van tracid traxx maar kan ik zo gauw niet vinden. kijk wel even op tracid'site
02(@DJ-Siesta02) Je moet ook niet die lul in een x erin doen, mar met beleid anders rekt ie uit (zoals nu)
02(01@New_Wave02) haha
02(01@TAiS02) ok eye
02(01@Dj-Alpha02) alles boven de 4 rekt mee
02(@DJ-Siesta02) lol
02(01@New_Wave02) scheuren jken die al niet meer whehe
02(01@Dj-Alpha02) en zo niet, dan toch
LATERRRR |
|
|
| DJ_Siesta |
| wel terugkomen hoor |
|
|
| John |
| zucht... oversexte pubers hiero allemaal..... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wel terugkomen hoor |
Whahahahaha, nu komt ze niet meer terug.
Waarom wordt Roosje geen lid Siesta??:D:D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Whahahahaha, nu komt ze niet meer terug.
Waarom wordt Roosje geen lid Siesta??:D:D:D |
eens vragen, misschien wel, ze is b-technisch in computers :-) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by John
zucht... oversexte pubers hiero allemaal..... |
:rolleyes: :p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
eens vragen, misschien wel, ze is b-technisch in computers :-) |
/me biedt zich aan om haar te helpen met aanmelden:D:D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
/me biedt zich aan om haar te helpen met aanmelden:D:D:D |
whahahahha, via online help? |
|
|
|
|