|
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Linn, waar blijf je nou joh???? Op irc wachten we ook al op je(Ik en Henkie ghehehe) |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja linnnnn als je nie komt.. kom k je wel halen.. |
|
|
| New Wave |
| Jaja jongens nu hebben jullie de gevolgen van jullie gedrag naar vrouwen ondervonden..........laat maar weer zien dat de jeugd van tegenwoordig weinig respect voor het vrouwelijk geslacht kan opbrengen.........het gaat vandaag de dag niet alleen maar om het lichaam, om de mooi ronde borsten met harde tepels, mooi strakke kontjes waar je lekker met je handjes over kan aaien, het mooie strakke buikje waar je lekker slagroom van af kan likken, het gaat niet alleen om neuken.........dus daarom vind ik dat IK juist diegene ben die haar mag "inwerken" op het forum.......bij haar thuis natuurlijk :p |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | o ennu....waar is die linn nou? des te meer meisjes des te gezelliger!! |
hihihi, meen je dat nou?!?! Er zijn nu maar liefst 3 (veel he?!) meisjes die posten, waarvan er twee elkaar 'af en toe' in de haren zitten.
Misschien bedoel je 'des te meer meisjes, des te spannender het forum'? :D :D :D (gebeurt er tenminste nog eens wat!) |
|
|
| Miss Proximus |
| nou......daarom had ik t over meisjes.....ik dacht dat die ene dan al afviel (oei!! renneh!!) :) |
|
|
| Dj Alpha |
| das wel weer droog ja :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
nou......daarom had ik t over meisjes.....ik dacht dat die ene dan al afviel (oei!! renneh!!) :) |
Auw...! :D |
|
|
| Donna |
Beter 1 rijpe vrouw IN de hand dan 10 onzekere meisjes AAN de hand:P
whehehehe
renze chickie;)
Of gaat dat een beetje moeilijk aangezien je zo'n lompe ass hebt mee te sjouwen
:toothless |
|
|
| Dj Alpha |
choose your weapon :p :




 |
|
|
| Donna |
hahahaha lol,en alweer een useless post alpha aangezien ik dat toch echt niet nodig heb,maar maybe miss *bigass* prox:)
Shoot me while you can:P |
|
|
| Dj Alpha |
| Don je kent me toch, ik ouwehoer graag altijd mee ;) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hihihi, meen je dat nou?!?! Er zijn nu maar liefst 3 (veel he?!) meisjes die posten, waarvan er twee elkaar 'af en toe' in de haren zitten.
Misschien bedoel je 'des te meer meisjes, des te spannender het forum'? :D :D :D (gebeurt er tenminste nog eens wat!) |
welke 3 dan? |
|
|
|
|